Втрати через "Укрзалізницю" можна порівняти із сумами допомоги від МВФ – експерт
foto

Втрати через неефективність "Укрзалізниці" занадто дорого обходяться українцям – експерт

За словами голови об'єднання "Укрметалургпром", дії монополіста вже призвели до того, що недовиробництво у ГМГ торік склало близько 15%

Неефективність державного монополіста ПАТ "Укрзалізниця" занадто дорого обходиться українцям і, зокрема, призводить до зниження курсу гривні, заявив голова об'єднання "Укрметалургпром" Олександр Каленков. Про це повідомляє телеканал "112 Україна".

Дії "Укрзалізниці" вже призвели до того, що недовиробництво торік склало близько 15% (в гірничо-металургійній галузі – ред.) Що таке 15%? Це кілька мільярдів доларів недонадходжень валютної виручки, а це мільярди гривень недонадходження в бюджет, це тиск на курс. Це цифри, які можна порівняти з тією допомогою, яку ми отримуємо від міжнародних фінансових інституцій, тому вкрай важлива ритмічна й ефективна робота української залізниці", – заявив Каленков.

За його словами, за останні роки тарифи на вантажні перевезення підвищували у два з половиною рази, при цьому вантажообіг упав на 30%. Тому підвищення тарифів не вирішить проблеми монополіста, а тільки створить їх бізнесу, змушуючи його скорочувати співробітників, втрачати конкурентні позиції на світових ринках, зупиняти виробництва.

"Подальше підвищення призведе до такого самого результату: вантажообіг буде спадати. Що таке падіння вантажообігу? Це означає, що підприємства не зможуть вчасно доправляти сировину, виробляти продукцію і відправляти її своїм споживачам. Тому підприємства будуть змушені скорочувати виробництво, а скорочення виробництва – це скорочення працівників", – заявив експерт.

\

Дивіться фото за темою:

Попередній матеріал
Рятувальники продовжують надавати допомогу жителям міста Авдіївка – фото
Наступний матеріал
У столиці активісти пікетували вісім банків – поліція

Потягом – до Європи: "Укрзалізниця" запустить пряме сполучення з Австрією та Болгарією

Ексклюзивно на "5 каналі": Омелян – про публічний конфлікт із головою "Укрзалізниці"

Войцех Балчун назвав урядовця, який надав найбільшу підтримку у реформуванні "Укрзалізниці"