Google

На корупції в закупівлях дизпалива "Укрзалізниця" втратила півмільярда грн – ЗМІ

    За ці гроші компанія могла б закупити додатково 700 піввагонів

    Регулярно закуповуючи в 2016 році дизельне паливо за завищеними цінами, ПАТ "Укрзалізниця" (УЗ) втратила більше 500 млн грн чистого прибутку, зазначає журналіст порталу UAprom в статті "Рука руку миє: чому УЗ втратила півмільярда прибутку".

    Зазначається, що якби "Укрзалізниця" закуповувала дизпаливо за ринковою ціною, то її чистий прибуток за минулий  рік був би у 2,7 рази більше. А за ці гроші компанія могла б закупити додатково 700 піввагонів, а отже – не допустити ситуацію, коли підприємства України втратили в продажах і експорті через брак рухомого складу.

    Не змінюється ситуація із закупівлями пального і у новому 2017 році. Як стверджує видання, філія УЗ "Центр забезпечення виробництва" уклала п'ять контрактів із нафтотрейдером "Вог Аеро Джет" на закупівлю 65 тис. тонн дизельного палива, при цьому переплативши за товар понад ринкової ціни 46 млн грн – навіть з урахуванням торгів через електронну систему ProZorro.

    Крім того, автори матеріалу наголошують, що "Укрзалізниця" готується підписати додаткову угоду з "Вог" на предмет збільшення закупівельної ціни та нагадують, що в 2016 році УЗ аналогічно вчинила з уже укладеним контрактом із маловідомим ТОВ "Трейд Коммодити".

    Попередній матеріал
    Крах хмарочосу в Тегерані: у пастці перебувають 25 пожежників
    Наступний матеріал
    До Дня Соборності Філарет нагородить родини полеглих бійців АТО
    Loading...
    "Укрзалізниця" планує підвищити тарифи на 25% – ЗМІ

    "Укрзалізниця" планує підвищити тарифи на 25% – ЗМІ

    У 2015-му "Укрзалізниця" втратила 20 млн грн через спекуляції з цінами на запчастини

    У 2015-му "Укрзалізниця" втратила 20 млн грн через спекуляції з цінами на запчастини

    ЗМІ: "Укрзалізниця" провела круглий стіл щодо підвищення вантажних тарифів без участі найбільших вантажовідправників

    ЗМІ: "Укрзалізниця" провела круглий стіл щодо підвищення вантажних тарифів без участі найбільших вантажовідправників