Google

"Укрзалізниця" планує підвищити тарифи на 25% – ЗМІ

    Залізниця планує збільшити витрати на підрядні організації з 600 млн грн до 1,4 млрд грн, тобто більш ніж у 2,3 разу

    "Укрзалізниця" не збирається вирішувати накопичені проблеми шляхом поліпшення своєї роботи і боротьби з корупцією. Запрошений польський менеджер Войцех Бальчун пропонує найпростіший варіант у вигляді підвищення тарифів", – цитує "Обозреватель" матеріал експерта "Прощавай економічне зростання..."

    Автор матеріалу заявляє, що отримав поточну версію проекту фінансового плану "Укрзалізниці" на 2017 рік, який зараз перебуває на розгляді Кабінету міністрів. Журналіст пише: "З корупцією на залізниці, принаймні в наступному році, буде "все в порядку". Зокрема, залізниця планує збільшити витрати на підрядні організації з 600 млн грн до 1,4 млрд грн, тобто більш ніж у 2,3 разу. Не секрет, що в українських реаліях один із кращих способів вивести гроші з держкомпанії – залучити підрядника – і це в "Укрзалізниці", яка з її 270 тис. співробітників і масою підприємств має практично замкнутий виробничий цикл".

    "Ще один ласий шматок – закупівлі дизельного палива, на яких "УЗ" втрачає колосальні кошти. В поточному році "УЗ" закуповувала дизпаливо по 16,75 тис. грн за тонну, що на 2,5 тис. грн вище ціни закупівлі великими гравцями на ринку. На наступний рік запропонована ціна у 18,1 тис. грн за тонну", – розповідає автор.

    Наголошується, що оплачувати такий "банкет" запропоновано, пасажирам і вантажоперевізникам: "Укрзалізниця" пропонує підвищити тарифи в середньому на 25%. Причому найбільше заплатять вітчизняні експортери – від цієї категорії вантажів залізниця планує зібрати на 30,4% більше доходів, ніж у минулому році. Як позначиться підвищення тарифів на конкурентоспроможності українських виробників на зовнішніх ринках, в "УЗ" вважають за краще не замислюватися".

    У статті також підкреслюється, що підвищення тарифів для українських виробників ризикує обернутися не тільки зниженням інвестиційних можливостей вітчизняних промисловців, але навіть зупинкою виробництва підприємств, що балансують на межі рентабельності.

    "Залізниця очікує за підсумками року отримати символічний прибуток у розмірі близько 100 млн грн (з урахуванням того, що тільки за рахунок останньої індексації у 15% з травня 2016 року монополія отримає тільки понад 5 млрд грн додаткових доходів – близько 650 млн грн на місяць). Тобто 4,9 млрд грн "проїли", – резюмується у матеріалі.

    Нагадаємо, у вересні цього року Омелян спростував попередню інформацію про підвищення тарифів на вантажні перевезення "Укрзалізниці".

    Попередній матеріал
    У США заборонили літати над "Вежею Трампа"
    Наступний матеріал
    "Королівство кривих дзеркал": Росія хоче перевернути дійсність і зробити з України агресора - експерт

    Гройсман до Дня залізничника сказав про початок "відновлення слави "Укрзалізниці"

    Гройсман – очільнику "Укрзалізниці": Не сходьте з рейок

    "Виявлено націнку у тендерах в 1000%": Балчун розповів про реальний стан речей в "Укрзалізниці"

    Інвестиції в "Укрзалізницю": Балчун домовився про допомогу у €300 млн від європейських колег