Під час планового засідання уряду у середу, 2 листопада, голова ПАТ "Укрзалізниця" Войцех Балчун розповів про стан підприємства та перешкоди для його роботи. Так, він зазначив, що увесь 2016 рік був надзвичайно складним для "Укрзалізниці" через те, що було різко знижено фінансовий план.
"У зв’язку з цим планом, дуже малі обсяги коштів було виділено як на ремонт вагонів, так і на ремонт локомотивів. На жаль, під час піку перевезень, який і досі триває, це спричинило нестачу рухомого складу, на що особливо нарікають наші клієнти", – пояснив він.
"Це тим більше дивно, оскільки чітко відомо, як виглядає система утримання вагонів, скільки потрібно проводити ремонтів, і саме у 2016 році був великий вихід з експлуатації вагонів через закінчення періоду їхньої експлуатації", – зазначив Бальчун.
Натомість, він підкреслив, що для того, аби реалізувати ті потреби, як і є на ринку, "Укрзалізниця" має ремонтувати 30-35 тисяч вагонів щорічно, а "на цей рік ми запланували 19730 вагонів".
Крім того, як повідомив Балчун, "по поставках запчастин було проаналізовано тендери і виявлено таких постачальників, які для себе нараховували близько 1000% націнки".
Нагадаємо, раніше Балчун заявив, що потреби в модернізації УЗ величезні – знос вагонів становить більше 80%.
Наразі триває засідання Кабінету міністрів. На ньому було обговорено питання щодо створення інтерактивної карти лісів та незаконної їх вирубки. Крім того, гостро стояло питання щодо запровадження суспільного мовлення в Україні.