Маріупольський металургійний комбінат імені Ілліча, що входить до групи "Метінвест", зазнає додаткових витрат через підвищення залізничних тарифів у розмірі 700 млн. грн. А 10% з його портфелю замовлень виявляться нерентабельними. Про це повідомив генеральний директор підприємства Юрій Зінченко, передає бізнес-портал "UA.prom".
"У разі чергового підвищення тарифів у нас автоматично з портфелю замовлень на 2017 рік 10% стають нерентабельними. Чому? Тому що собівартість чавуну автоматично піднімається на $3 / т, собівартість металопродукції - на $ 5 / т. А конкуренція на ринку йде за $ 1-2", - заявив директор Комбінату під час громадських слухань з питання підвищення тарифів на залізничні перевезення на 25% у Держрегуляторній службі у четвер, 2 лютого.
Зінченко також повідомив, що через втрату 10% замовлень від ММКІ "Укрзалізниця" автоматично втратить 1,4 млн. вантажів, які вона повинна буде перевезти на комбінат.
"Відповідно, наші "мінус 10% " автоматично призведуть до того, що ви теж втратите вантажоперевезення. Для вас це - $ 20 мільйонів тільки з одного маріупольського комбінату, а для держави - мінус $ 147 мільйонів виручки, з яких могли б сплачуватися податки ", - наголосив він.
Крім того, Зінченко повідомив, що ММК ім. Ілліча додатково понесе витрати в розмірі 700 мільйонів гривень через підвищення тарифів на 25%. Водночас, глава меткомбінату зауважив, що в проекті наказу Мінінфраструктури є приховане підвищення ще на 15% (загалом - до 40%) в якості компенсації за пробіг порожніх вагонів.
Голова підприємства також розкритикував політику непрозорості рішень "УЗ", як монополіста, який до цього часу не оприлюднив проект свого фінплану на 2017 рік.