Укрзалізниця відновлює операції повернення проїзних документів на сайті booking.uz.gov.uа, на мобільній версії сайту й мобільних додатках. Про таке повідомили на сайті товариства.
"Призупинення виконання операцій повернення проїзних документів через інтернет діяло з метою запобігання зловживанням у піковий період перевезень з 15 грудня 2018 року", – наголосили у повідомленні.
Директор департаменту з організації внутрішніх та міжнародних пасажирських перевезень Олександра Красноштан заявила, що таке обмеження допомагає запобігати спекуляціям та іншим зловживанням із квитками під час свят. Про виправданість вжитих заходів свідчить наявність квитків на період новорічно-різдвяних перевезень цього зимового сезону.
В Укрзалізниці зазначили, що переважна кількість квитків викуповується через інтернет у перші хвилини відкриття продажу, а потім значна їх частина повертається в продаж перед відправленням поїзда.
Такі дані демонструють, що квитки оптом викуповують для їх подальшого перепродажу. Вжиті заходи щодо обмеження повернення квитків через інтернет і мали на меті забезпечити надходження у вільний продаж місць для реального пасажира, зауважили в компанії.