Дорога
Дорога 5 канал

"Велике будівництво": на Житомирщині щойно укладений асфальт одразу дав тріщини та вкрився горбами

Читайте по-русски
За планами обладміністрації, виправити всі недоліки дорожники мають до кінця року

Велике будівництво тріщить по швах. У Новограді-Волинському на Житомирщині щойно укладений асфальт одразу ж дав тріщини та вкрився горбами. Вулицю капітально відремонтували кілька тижнів тому, втім радість місцевих водіїв була недовгою. Як 30 мільйонів бюджетних гривень закатали в горбатий асфальт – кореспондент "5 каналу" Дмитро Поліщук далі.

На ремонт цієї вулиці у Новограді-Волинському місцеві водії чекали кілька років. Втім, радість була недовгою: не встигли вулицею поїхати автівки, як новий асфальт вкрився тріщинами та горбами. Нині підрядник зрізає проблемні ділянки та латає нове покриття. Та в надійність такого ремонту водії не вірять.

"Якщо правильно висловитись, то цей асфальт був горбатий, були такі місця, що машина їде і вже кермо кидає на цих горбах, тому що рівного асфальту тут не було. Другий шар клали тоді, коли йшов дощ. Це не робота, це сміхота, от хочу вам показати – ось клумби в центрі міста, вони сюди поскидали асфальт, сюди поскидали – ось і така робота", – говорить Дмитро Семенюк, мешканець Новограду-Волинського.

Представники будівельної компанії, працівники якої і укладали асфальт, з журналістами на камеру спілкуватися відмовляються.

"Я на камеру нічого балакати не буду, хай там собі розуміють, як хочуть. Все", – кажуть представники будівельної компанії.

Позицію будівельників переповідають у міськраді. Мовляв, під час робіт щось пішло не так.

"Це виникло через те, що, з їхніх слів, в асфальтоукладника вийшла з ладу віброплита – пішов збій підігріву плити і через це утворилась пористість. Каналізаційні люки були підняти не по рівню і також після укладення другого шару асфальтобетонного покриття виявлено пористість асфальту і були стики видно на ньому", – каже Олександр Богданчук, начальник управління ЖКГ Новоград-Волинської міської ради.

Вулицю ремонтували у межах президентської програми "Велике будівництво". В обладміністрації, яка і є замовником робіт, кажуть, що підрядник власним коштом уже виправляє недоліки: проблемні ділянки асфальту зрізають і накладають латки.

"Зараз ці недоліки усуваються. Після того як вони будуть усунуті, технічний нагляд ще раз обстежить, буде взято лабораторію, буде відбір кернів і всі роботи будуть виконані", – повідомляє Інна Хоменко, директорка департаменту регіонального розвитку Житомирської ОДА.

Латки довго не протримаються, оцінює роботу дорожників колишній заступник міського голови Житомира з питань транспорту Дмитро Ткачук. Певен: латання нового асфальту – це вже радше ямковий ремонт, і аж ніяк не капітальний. Окрім того, покриття укладають у мороз, тож воно буде нестійким.

"Теоретично зараз можна проводити певні роботи, але це вже має бути асфальт зовсім іншого типу, це вже має бути асфальт із пластифікаторами із домішками, в чому я дуже сумніваюсь, що хтось використовує такі матеріали, бо вони на 20-30 відсотків дорожчі. Латані штани ніколи новими не будуть", – говорить Дмитро Ткачук, експерт із транспорту, ексзаступник міського голови Житомира із транспорту.

За планами обладміністрації, виправити всі недоліки дорожники мають до кінця року.

Дмитро Поліщук, Житомирська область, "5 канал"

Попередній матеріал
"Деякою мірою я вже президент" – Разумков про свої амбіції
Наступний матеріал
Уряд посилив карантин з 8 до 24 січня: які будуть обмеження та що про них кажуть інфекціоністи – включення
Loading...

Після 14 років ремонту: на Березняках у Києві відкрили оновлену розв'язку – фото

Фахівець "зі схем" Укрбуду: Микитась про роль Татарова у справі (оновлено)

Дитсадок, який відкривав Зеленський за програмою "Велике будівництво", не працює – сюжет

НАБУ оголосило ще одну підозру екснардепу Микитасю

В ОАЕ підірвали одразу чотири хмарочоси – на все пішло 10 секунд (відео)

Будівництво "Північного потоку-2" відновиться у грудні