Автобусні рейси скасували через погану дорогу, а автівки ледь долають канави. Усе це – про Черкаську об'їзну. Автошлях перетворився на суцільні ями майже 10 років тому. Але ремонту дорога так і не дочекалася. Тож тепер там немає і шматка цілого асфальту. Замість того, щоби поремонтувати дорогу – комунальники лише розрівнюють її грейдером. Чи планують відновлювати шлях, дізнавалася Яна Лимаренко.
Знак "автомагістраль" на дереві на одній із ділянок черкаської об'їзної причепили місцеві. Але, крім знаку, про наявність автодороги тут більше нічого не нагадує.
Автошлях більше схожий на болото, а калюжі приховують глибочезні ями. Між ними маневрують автівки. Їм вдається їхати зі швидкістю не більше 5 кілометрів за годину.
"Та все, канави, ями, калюжі – усе в одному, три в одному, як шампунь. За п'ятибальною системою це нуль", – каже водій Володмимир Громович.
Це частина об'їзної Черкас. Жодного разу за 50 років існування її не ремонтували, а останні 10 років покриття геть зникло. Час від часу залишки асфальту та щебінь розрівнює грейдер, але цього вистачає до першого дощу.
Нещодавно цим шляхом відмовилися їздити міські перевізники, а міжміські всіх вмістити не можуть. Тому люди змушені йти кіломЕтр до нової кінцевої зупинки.
Скоротили маршрут, бо подальші поїздки небезпечні для пасажирів – каже водій міського автобуса Микола. Коли транспорт пірнає у яму – може зачепитися дном.
"Під низом балони з газом, єслі зацепиться балоном – буде обрив трубки і газ під тиском 200 атмосфер, як іскра – уявляєте шо може буть", – каже водій автобуса Микола.
Водії чекають ремонту і були раді бачити тут комунальників із технікою. Але замість відновлювати шлях – вони вирішили проблему кардинально. Привезли сюди знак "проїзд заборонений". Як тепер їздити водіям – не кажуть.
Тільки-но побачили знімальну групу – тікають.
Ця дорога у плані розвитку міста була три роки поспіль. Її почали капітально ремонтували, зробили дві третини. До цього шматка ще не бралися. Тут ситуація складніша, бо треба робити систему водовідведення. Без неї новий асфальт довго не пролежить.
"В плані соціально-економічного розвитку 21-23 років вона є, сподіваємося, що вона з’явиться і в бюджеті цього року, в бюджеті розвитку коли його будуть приймать можливо в кінці січня. Я на 99% упевнений, що цього року ми вирішимо питання з нею", – каже заступник директора департаменту ЖКХ Черкаської міськради Сергій Отрешко.
Не ремонт цієї ділянки треба близько 10 мільйонів гривень, точно буде відомо після розробки проекту. Проте коли його почнуть втілювати – поки що невідомо.
Яна Лимаренко, В'ячеслав Ромодан, Черкаси, "5 канал"