Від косметики до фастфуду
Ангеліна Пичик – зірка TikTok, чиї ролики про гроші для комфортного життя в Києві та історії пар набирають мільйони переглядів. Але її минуле на проросійських каналах NewsOne та "Наш" спровокувало скандал. Журналіст Юрій Смирнов нагадав про це та закликав бренди уникати співпраці з нею.
Rozetka вже припинила партнерство. "Дивогляд" з посиланням на "24 Канал" розкриває інші бренди, які рекламувала Пичик.
Бренди, що співпрацювали з Пичик
- NYX Professional Makeup – блогерка питала киянок про дитинство, пропонуючи відгадати аромат нового продукту за подарунок.
- "П'яна вишня" – опитувала про вік бренду (10 років) з подарунками за правильну відповідь.
- Lay's – просувала нові смаки чипсів.
- KFC – зняла день з іншою блогеркою, вставивши рекламу. Також рекламувала Greek House.
- Uklon – воєнна кореспондентка Анна Калюжна згадувала співпрацю рік тому, піднімаючи тему проросійського минулого Пичик.
"Пичик абсолютно пох*р, як заробляти гроші. Про що вона сама мені говорила. Аби не важко. Пичик – одна з тих, хто привела в мою країну війну", – зазначила Калюжна.
Плюс магазини в Instagram і TikTok: ParfumCity, beauty.brands.ukraine, MUST HAVE тощо. Ймовірно, деякі бренди вже вимагають видалити ролики через скандал.
Минуле Пичик: пропаганда та підозри
Пичик вела шоу на NewsOne та "Наш" – каналах Євгена Мураєва (підозрюваний у держзраді), заблокованих у період 2021–2022 років. Співведучий Макс Назаров – він має підозру СБУ 2025 року за виправдання агресії рф.
Напередодні вторгнення Пичик закликала "не жити в напрузі та відмовитися від руху в НАТО" – фактично, підтримувала кремлівські наративи в інформаційній війні.
Раніше "Дивогляд" розповідав, що скандальна Лобода анонсувала концерти в Україні.
Чудернацькі історії з України, котики, скандали світових зірок, гумор і трохи дикого трешу з московських боліт – читайте першими в Telegram Дивогляд 5.UA.