На в'їзді до міста активісти лишили труну
На в'їзді до міста активісти лишили труну
5 канал

"Де починається Сміла – закінчується дорога": водіям міста урвався терпець

Вийшли на акцію протесту – влаштували яскраву театралізацію своїх претензій. Навіть труну витягли на трасу

Рання весна – час, коли питання доріг для автомобілістів стоїть особливо гостро: у Смілі на Черкащині група активістів заявила, що більше не може безпечно користуватися однією з міських доріг. Тож улаштували театралізацію своїх претензій на цій таки ділянці. Кажуть: вимагатимуть більше, бо не лише ця дорога розбита, а майже все місто страждає від низької якості покриття. Більше – в сюжеті.

Де починається Сміла – закінчується дорога. Одразу за знаком в'їзду до міста траса перетворюється на смугу перешкод, а водії рухаються із швидкістю не більше, ніж 10 км/год. У ямах та багнюці – 10 кілометрів дороги, яка веде через населений пункт у напрямку Кропивницького. Подекуди прірви сягають діаметра до 1,5 метра та завглибшки понад 20 сантиметрів.

"Це ж з глузду з'їхати можна. Два тижні тому я машину розбив тут – відірвав бампер. Треба того, хто відповідальний за все це, взяти й протягнути мордякою по цій дорозі", – обурюється водій Роман. Обіцянкам чиновників відремонтувати цю дорогу вже більш як три роки. Водії кажуть, щовесни асфальту тут залишається дедалі менше. Нині їм увірвався терпець, вийшли на акцію протесту.

Олександр Ротань за останні роки залишив на смілянських дорогах кілька десятків покришок. Нині разом з іншими активістами кладе їх у калюжі, щоб убезпечити інших водіїв: "Побачте глибину ями. Якщо заїхати – можна й не виїхати, на легковому автомобілі тут можна залишитися".

Далі протестувальники винесли на трасу труну. "Символ того, що ми кожен божий день ховаємо наші покришки, а так само й наші фінанси. Бо шини ж грошей коштують. Вже можна зробити дорогу один раз і цього не буде", – пояснює учасник акції протесту Антон Гілявський.

До мітингарів приїхали правоохоронці, організували реверсний рух на трасі, щоб уникнути заторів. А от чиновників не було. Тож активісти вирішили самі постукатися до кабінету міського голови. Там почули: грошей мало. Дорога – обласного значення, і нині чекають, коли обласна рада докладеться до ремонту.

"Я вам скажу: я зроблю, я буду у співфінансуванні брати участь. І це вже обговорюється, і була остання нарада. Ви знаєте, що нарада була з губернатором, і губернатор пообіцяв, що ту дорогу робитимуть", – звітує в.о. міського голови Костянтин Синьогуб.

Обласні чиновники наполягають: дорога не їхня, а міська. Утім, підтверджують – грошей на її ремонт докладуть. Тільки-но експерти розроблять кошторис.

Начальник управління транспорту, дорожнього господарства та оборонно-промислового комплексу Черкаської ОДА Сергій Чубань пояснив: "Це комунальна дорога, за яку відповідає місто Сміла. Роблять кошторис, після того буде видно, скільки потрібно туди коштів. Але область виділить 15 млн грн, решту – шукає місто Сміла".

Активісти обіцянкам більше не вірять. "Ми даємо термін до 28 березня: ми хочемо почути скільки, як, і в який термін будуть відремонтовані дороги міста Сміла", – наголошує організатор протесту Наталія Дьяченко. Інакше обіцяють поновити мітинги та звернутися до вищого керівництва країни. А нині, як застереження для водіїв, залишили на розбитій трасі таблички, шини та труну.

Яна Лимаренко, Олександр Коваленко, "5 канал"

Попередній матеріал
День числа "Пі" в Сумах відзначили рекордом "людини-комп'ютера"
Наступний матеріал
Обговорення Савченко нападу на український парламент мало місце – нардеп

"Цивільний шлагбаум": як в Одесі активісти відповіли на незаконну стоянку біля моря

Рада схвалила закон про "платні дороги" в Україні

В "Укравтодорі" виступають за підвищення штрафів за перевищення швидкості

У Києві влаштували ходу на підтримку бійця НГУ Марківа

Герой наших днів: у Черкасах чоловік витяг з пожежі 80-річну бабусю

Завкафедри одного з вишів Черкас затримали за вимагання коштів у студента