В ефірі "Інформаційного вечора" на "5 каналі" народний депутат від "БПП" Олександр Бригинець розповів, якої політичної реклами в Україні нині найбільше.
"Всюди найбільше Тимошенко. Вся країна заліплена Тимошенко. При чому, дуже цікаво. Я так розумію, що це партійна реклама. Вони витратили більше за всіх (за даними КВУ на рекламу за другий квартал 2018 року – ред.), але назви партії я ніде не бачу. Дивишся на ці білборди, і не написано, що це партійні білборди. Очевидно, що це білборд не партії, а кандидата в президенти", – каже депутат.
Зауважимо, що згідно даних Комітету виборців України, "Батьківщина" увійшла до топ-3 партій, що використовують бюджетні кошти для власної реклами. Лише впродовж квітня-червня 2018 року представники цієї політичної сили витратили на рекламу майже 25 мільйонів гривень (24,8 млн грн). Більшість – з власних ресурсів, однак і про кошти платників податків не забули.
Також нагадаємо, раніше в ефірі "5 каналу" політичний аналітик Тарас Чорновіл заявив, що Юлія Тимошенко намагається працювати на два фронти:
- на власний електорат ("люди невисокої освіти і старші середнього віку");
- на протилежний цьому електорат ("молодший електорат з вищою доброю освітою").
Як вона це робить, які технології використовує – читайте за посиланням.
Дивіться також фотогалерею:
День вишиванки в Раді: які вбрання обрали народні депутати та з яким настроєм відзначали



















