Три парламентські партії купують рекламу на телебаченні за державні кошти. Про це свідчать дані зі звітів політичних партій про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за ІІ квартал 2018 року, повідомляє Комітет виборців України.
Як стало відомо, до "святої трійці" увійшли Радикальна партія, Опозиційний блок і "Батьківщина". Вони, з згідно з отриманими даними, активно оплачують власну рекламу коштами платників податків.
Так, протягом квітня-червня 2018 року Радикальна партія загалом витратила 13,4 млн гривень, з яких половину (6,5 млн) – на оплату рекламних матеріалів. При цьому, 4,7 млн гривень рушили на телебачення:
- "112 Україна" отримала 1,7 млн гривень;
- "24-й телеканал" – понад 1,3 млн;
- телеканал "Прямий" – 1,2 млн.
Мав витрати за останні три місяці й Опозиційний блок. Загалом – 15,7 млн гривень, з яких 4,2 млн витратили на рекламу. На телебачення, традиційно, найбільше – 3,2 млн гривень. Один лише телеканал "Інтер" отримав понад 2,5 млн гривень від екс-регіоналів.
Але найбільші витрати – у "Батьківщини", загалом майже 32 млн гривень, з яких 24,8 – на рекламу. У КВУ зазначають: більшість витрат – це власні кошти партії. Утім, частину реклами по ТБ оплатили за рахунок держбюджету. Зокрема:
- телеканал "Інтер" отримав 1 млн гривень;
- StarLight Brand Content (СТБ, ICTV, Новий канал тощо) – 1,2 млн;
- "Глобал медіа груп" – ще 1,4 млн.
Крім того, за бюджетний кошт рекламу собі оплатила, хоча й частково, партія "Самопоміч". Витратили на це 0,6 млн гривень.

Дивіться також фотогалерею:
День вишиванки в Раді: які вбрання обрали народні депутати та з яким настроєм відзначали



















