депутати
5.ua

"Свята трійця": які партії купують рекламу на ТБ за кошти бюджету – КВУ

Найбільше відзначилися "ляшківці", які не пошкодували понад 6 мільйонів державних коштів на рекламу власної політсили

Три парламентські партії купують рекламу на телебаченні за державні кошти. Про це свідчать дані зі звітів політичних партій про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за ІІ квартал 2018 року, повідомляє Комітет виборців України.

Як стало відомо, до "святої трійці" увійшли Радикальна партія, Опозиційний блок і "Батьківщина". Вони, з згідно з отриманими даними, активно оплачують власну рекламу коштами платників податків.

Так, протягом квітня-червня 2018 року Радикальна партія загалом витратила 13,4 млн гривень, з яких половину (6,5 млн) – на оплату рекламних матеріалів. При цьому, 4,7 млн гривень рушили на телебачення:

  • "112 Україна" отримала 1,7 млн гривень;
  • "24-й телеканал" – понад 1,3 млн;
  • телеканал "Прямий" – 1,2 млн.

Мав витрати за останні три місяці й Опозиційний блок. Загалом – 15,7 млн гривень, з яких 4,2 млн витратили на рекламу. На телебачення, традиційно, найбільше – 3,2 млн гривень. Один лише телеканал "Інтер" отримав понад 2,5 млн гривень від екс-регіоналів.

Але найбільші витрати – у "Батьківщини", загалом майже 32 млн гривень, з яких 24,8 – на рекламу. У КВУ зазначають: більшість витрат – це власні кошти партії. Утім, частину реклами по ТБ оплатили за рахунок держбюджету. Зокрема:

  • телеканал "Інтер" отримав 1 млн гривень;
  • StarLight Brand Content  (СТБ, ICTV, Новий канал тощо) – 1,2 млн;
  • "Глобал медіа груп" – ще 1,4 млн.

Крім того, за бюджетний кошт рекламу собі оплатила, хоча й частково, партія "Самопоміч". Витратили на це 0,6 млн гривень.

Партії і витрати на рекламу

Дивіться також фотогалерею: 

/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/

Попередній матеріал
"Як це – жити по-БАРськи": у світ виходить новий випуск креативного глянця
Наступний матеріал
Росіяни масово пишуть "прошенія" до Путіна про обмін – подробиці від Денісової