Володимир Зеленський
Володимир Зеленський Кадр із відео Радіо Свобода

Не знайти в соцмережах: що відомо про американського юриста-"благодійника", який пролобіював Зеленського

    Читайте по-русски
    У нього немає публічних профілів у інтернеті, за винятком порожнього аккаунта LinkedIn

    Шість аналітиків і політконсультантів з багаторічним досвідом роботи в Україні ніколи не чули про Маркуса Коена – американського юриста, який "за своєю ініціативою" за $70 000 пролобіював імідж Володимира Зеленського в США після першого туру виборів президента України. Про це пише "Радіо Свобода", чиї журналісти взяли інтерв'ю у лобіста-власника Signal Group Consulting.

    За словами самого Коена і за інформацією з відкритих джерел, цей 45-річний чоловік народився і виріс у Вашингтоні, округ Колумбія. Випускник юридичного факультету Університету Меріленда.

    Після навчання працював у Бюро промисловості та безпеки Мінторгу США, а з 2018-го, коли звільнився з юридичної компанії Sandler, Travis & Rosenberg P.A., зайнявся індивідуальною практикою: консультував клієнтів щодо дотримання американських і міжнародних антикорупційних заходів у більш ніж пів дюжині країн.

    "Радіо Свобода" з'ясувало, що Коен володіє будинками в каліфорнійській провінції, а також в сільській місцевості штату Вайомінг.

    У нього немає публічних профілів у соцмережах, за винятком порожнього аккаунта LinkedIn. Також складно знайти його фотографії. "Але він жартував, що "надзвичайно гарний собою", – відзначили в агентстві.

    Журналісти кажуть, що коли прийшли за вказаною в заявці FARA (і на сайті кампанії Зеленського) київською адресою офісу Коена – вул. Велика Васильківська, 72, ТЦ Олімпійський, 2-й поверх, – то знайшли там лише бутіки і манікюрні салони. Учасник президентської кампанії Святослав Юраш (обраний у Раду від партії "Слуга народу") заявив, що адреса була "всього лише поштовою скринькою для кореспонденції".

    У липні компанія Signal Group Consulting оприлюднила звіт про роботи, які вона виконала на користь президента Зеленського. Це, зокрема, організація програми громадських зв'язків та зв'язків з урядом США, медіаінтерв'ю та зустрічі з представниками аналітичних центрів та експертами. Послуги надавалися у проміжку між 3 квітня і 21 травня 2019-го року. Гонорар становив 60 тисяч доларів. Ще понад 9 тисяч доларів становило відшкодування витрат. За даними звіту, посередником був Маркус Коен.

    До цього команда Володимира Зеленського заперечувала залучення послуг лобістських компаній для організації візиту у США. І заперечувала наявність контракту з компанію Signal Group Consulting – яка і опублікувала звіт.

    Сам Зеленський запевняв, що не користувався послугами американських лобістів.

    Попередній матеріал
    Дощі залишили Україну: на вихідних подекуди температура сягне +30°С
    Наступний матеріал
    На хабарі погоріли двоє столичних прокурорів

    На Фанарі охорона заблокувала пропагандистку РФ, яка намагалася прорватися до Зеленського

    Зеленський зустрівся з Варфоломієм: ЗМІ повідомили про непорозуміння між співрозмовниками

    Чого ПЦУ чекає від зустрічі Зеленського з Варфоломієм – Зоря

    Зеленський пообіцяв $20 млрд інвестицій в інфраструктуру

    "Зеленському не вдасться дистанціюватися від релігійних питань": Цибулько про політичні та релігійні завдання президента в Туреччині

    5 канал - трансляція наживо