Фото reporter-tv.net

Фейкові акаунти українських військових та SMS-розсилки: у ЗСУ розповіли, як в 2014-му РФ сіяла паніку серед українців

Дезінформація та сіяння панічних настроїв у 2014-му були основним напрямком зусиль для інформаційних військ РФ, сказали в ЗСУ

Росія веде проти України інформаційну війну. Ституацію намагаються дестабілізувати насамперед намагаючись руйнувати системи управління в ЗСУ та в державі загалом. Цьому сприяє низька опірність, низька стійкість українського суспільства до подібних інформаційних операцій Росією. Про таке заявив заступник начальника управління центрального науково-дослідного інституту ЗСУ Віктор Шидлюк.  

У своїй інформаційній війні Росія користується різними прийомами. За словами Шидлюка, вплив і тиск інформаційно-психологіних операцій РФ, який здійснювався у 2014-му році фактично можна оцінити як безпрецентедний вплив, якого досі не знала Україна.

Військовий розповів: "Наприклад, використовуються емоції, які пов'язані з втратами особового складу техніки і території, використовується на користь інформаційних військ противника. Грають на емоціях, аби досягнути певних цілей... Це були створені фейкові акаунти начебто українських військових і волонтерів, які сіяли паніку і настрої щодо нібито зради військового керівництва. Військовослужбовці отримували масові SMS-розсилки і цей вплив SMS-розсилок вчинявся не лише на військовослужбовців, а й на їхні сім'ї, для того аби спонукати до залишення зброї, залишення позицій, створювати умови для заворушень, які відбувалися. І ми пам'ятаємо ці ситуації, наскільки інформаційниий вплив здійснив величезний тиск на українське населення".

"Також вплив здійснювався за рахунок агентів впливу, які через підконтрольні РФ засоби масової інформації влаштовували інформаційні акції. Крім закликів до непідпорядкування керівництву ЗСУ і державі, були і демонстративні акції щодо непідпорядкування, що ми, нібито, "не підпорядковуємося зрадникам, ми не будемо виконувати злочинні накази, нас направляють на вірну смерть", і все інше"... Були вчинені заходи пікетування військових комісаріатів з метою перешкодити мобілізації, яка тоді провадилась у ЗСУ та інших військових формуваннях... Дизінформація і панічні настрої тоді були основним напрямком зосередження зусиль для інформаційних військ РФ", – сказав військовий.

Шидлюк також сказав, що і слово "котли" в українському інфопросторі з'явилися невипадково.

"Слово "котли" також російського походження і воно використовувалося умисно для створення певної емоції, для того, аби викликати певний стан поразки, зради і недовіри до військово-політичного керівництва. Хочу нагадати, фейк, який був поширений в тому числі за допомогою людей, які перебувають у владі, щодо полковника Пивоваренка, який загинув в бою, а про нього поширювалась інформація, щодо нібито його зради і нібито залишення позицій", – підкреслив військовий.

Попередній матеріал
Міноборони наголошує, що не занижує кількість смертей військових на Донбасі
Наступний матеріал
Посол пояснила, чому Британія поки не спрощуватиме візовий режим з Україною

Як Путін затанцював на весіллі глави МЗС Австрії – ФОТО

На "Петрівці" продавців оштрафували майже на 40 тис. грн за російські книжки

Муженко: Україна збільшить присутність ВМС в Азовському морі

"Росія переписує історію": політолог розповів про відродження культу Сталіна та інші маніпуляції

Військовий експерт назвав найболючіше місце оборони України

Через фальсифікацію фактів: книжку, в якій Київ назвали столицею Росії, заборонили ввозити в Україну