Міністр Кабінету Міністрів України Дмитро Дубілет повідомив, що державні службовці уряду України через застарілий регламент надалі подавали паперові декларації, хоча закон із 2016 року вимагає оформлення їх в електронному вигляді, передає "Інтерфакс-Україна".
"У 2014 році в Україні було ухвалено закон про очищення влади. Згідно з ним, кожен, хто влаштовувався на державну службу, мав пройти перевірку. За правилами, чиновники повинні були заповнити паперові декларації, а кадрова служба відправляла запит на податкову з проханням їх перевірити. І ось у 2016 році ці паперові декларації замінили на декларації НАЗК в електронному вигляді. От тільки Кабмін не змінив регламент, за яким кадровики повинні відправляти запит на податкову", – зазначив Дубілет.
За його словами кадрова служба ось уже кілька років поспіль готує щодо кожного кандидата пакет паперових документів і відправляє офіційний запит до податкового органу.
"У відповідь податкова служба кожен раз офіційно відповідає, що взагалі-то паперові декларації на них ніхто не подає. І так кожен раз. Ось такий безглуздий документообіг у природі", – підкреслив міністр.
Як повідомляв 5.UA, від 1 жовтня 2019 року органи державної влади мали повністю відмовитися від паперового документообігу.