Видання "Pisa у центрі уваги" дослідило, чи впливають стосунки "вчитель – учень" на благополуччя учнів у школі. Про це повідомляє education.24tv.ua
За результатами дослідження експерти Pisa виявили, що стосунки між учнем та вчителем мають значний вплив успішність учнів: вони менше пропускають заняття та запізнюються. Зазначається, що у цих країнах більшість директори шкіл більшості учнів вважають соціальний та емоційний розвиток учнів важливим і для вчителів.
Добрі стосунки позитивно впливають на учнівське відчуття приналежності до школи, а також на академічну успішність.
На стосунки учня із вчителем впливає також його вік, освітній етап та емоційний стан. Для прикладу, у молодшій школі учні є більш емоційно близькими із вчителями, ніж у старшій. Втім, загалом 80% учнів почуваються у школі щасливими.
Дослідження було проведено у 35 державах Організації економічного співробітництва та розвитку. Діти, які виявилися найбільш щасливими у школі, проживають у Індонезії, Перу та Албанії. Найменш щасливі – у Словаччині, Кореї та Чехії.
Нагадаємо, раніше 5.ua розповідав, як працювали українські школи під час карантину.