naked-science.ru

Учені створили триокого зрячого скарабея – фото

Третє око вдалося виростити, деактивувавши всього один ген

Вчені деактивували ген orthodenticle, що бере участь у розвитку органів, розташованих на голові гнійного жука. Деактивація єдиного гена призвела до значних морфологічних змін. Так, ріжки на головах жуків взагалі не виросли, зате між двох очей почало розвиватися третє око. Про таке повідомляє Naked Science.

Як зауважують вчені, на повноцінне фасеточне око воно не схоже, але численні аналізи показали, що в новому органі розвинулися ті самі клітини, з яких складаєься звичайне око, включаючи світлочутливі рецептори і нервові волокна. У тканинах нового органу експресувалися ті сами гени, що активно працюють у нормальних очах комах.

Більше того, орган виявився функціональним: світлочутливі клітини реєстрували світло і передавали сигнал зоровими нервами в мозок жуків.

Нагадаємо, раніше вчені спробували визначити, як акули бачать одна одну, і для відповіді на це запитання сконструювали відеокамеру, що показує світ очима цих морських хижаків.

Як повідомляв 5.UA, вчені вивели поросят з мінімальною кількістю сала