Ремнезуб Тру
commons.wikimedia.org

Вченим вперше вдалося зафільмувати одного з найрідкісніших китів – відео

Деякі натуралісти вже почали сумніватися, що ремнезуби Тру насправді можуть існувати

Вченим вперше вдалося зафільмувати рідкісного зубатого кита – ремнезуба Тру, в існуванні якого деякі дослідники вже почали сумніватися. Про своє відкриття вчені повідомили у журналі PeerJ, передає ZN.UA.

Вид ремнезубів Тру був відкритий Фредеріком Тру ще у 1913 році, під час подорожі по водах Північної Атлантики. Довжина тіла цих ссавців близько 5 м, вони відрізняються характерним дзьобом і мають всього два зуби (як і усі ремнезуби).

У 1980-х роках деякі натуралісти почали говорити про те, що ремнезуби Тру насправді можуть не існувати або представляти собою два різні види китоподібних, оскільки їхній (передбачуваний) ареал проживання розірваний на дві дуже далекі частини. Одна з них знаходиться у водах Північної Атлантики, а друга – в південній частині Індійського океану.

У 2012 році дослідникам вдалося виявити тіло ремнезуба Тру, який викинувся на берег одного з Канарських островів.

Порівняння ДНК і фотографій китів показало, що ремнезуби Тру і генетично, і анатомічно відрізняються від іншого виду ремнезубів – китів Жерве. Крім того, вчені виявили, що забарвлення ремнезубів Тру може сильно змінюватися від особини до особини, що, ймовірно, ускладнювало спостереження за ними в минулому.

Як повідомляв 5.UA, гарвардські вчені планують "воскресити" мамонта – вже через два роки.

Дивіться також фотогалерею на тему:

Сектор "М": окупанти використовують 152-мм артилерію, не гребують обстрілювати цвинтарі
"Ми дуже за вами скучаємо": Бійці АТО привітали українських жінок з днем весни – відео