Фото космосу (NASA)
Фото космосу (NASA) NASA

У Сонячній системі знайшли нову планету

Читайте по-русски
    Цей астероїд може відібрати у Церери "звання" найменшої карликової планети у Сонячній системі

Космічне тіло з головного поясу астероїдів Гігея, яке відповідає всім параметрам і може вважатися карликовою планетою було виявлено астрономами. Про таке повідомляє "Укрінформ" із посиланням на Nature Astronomy.

Слід зазначити, що міжнародному колективу вчених вдалося отримати нові зображення завдяки приймачу SPHERE на Дуже Великому Телескопі (VLT) Європейської південної обсерваторії (ESO).

Щоб вважатися карликовою планетою, небесне тіло має задовольняти чотири вимоги. Трьом із них Гігея відповідала й раніше: вона обертається по орбіті навколо Сонця; не є нічиїм супутником; не може, на відміну від планет, розчистити район своєї орбіти від інших об'єктів. А ось щодо четвертого – мати масу, достатню для того, щоб під впливом власної гравітації прийняти приблизно сферичну форму, – були сумніви.

Дослідження підтвердило сферичну форму Гігеї і дозволило оцінити її розміри.

Таким чином, цей астероїд може відібрати у Церери "звання" найменшої карликової планети у Сонячній системі.

Її діаметр трохи перевищує 430 кілометрів тоді, як діаметр Церери становить 950 кілометрів. Якщо це станеться, Гігея стане найменшою карликовою планетою Сонячної системи.

Як повідомляв 5.UA, вчені виявили "забуту" планету на такій відстані від однієї з зірок, де теоретично вона не могла навіть існувати.

Таємний "спецназівець": Трамп показав фото пса – учасника ліквідації лідера ІДІЛ