Одна з останніх: опубліковано статтю Стівена Гокінга про паралельні всесвіти

Нова теорія відштовхується від досліджень, які Гокінг і американський фізик Джеймс Хартл проводили ще у вісімдесятих роках минулого століття, і доповнює їх більш сучасним математичним обґрунтуванням із використанням теорії струн

Наукове видання Journal of High Energy Physics опублікувало одну з останніх робіт Стівена Гокінга, написану ним у співавторстві з бельгійським фізиком Томасом Хертогом. У статті розповідається про можливості існування паралельних всесвітів. Про це повідомляє "УНІАН".

За інформацією the Guardian, у роботі йдеться про те, що реальність може складатися з безлічі всесвітів, але кожен із них невідрізнятиметься серйозно від того, що відомий нам.

Робота, завершена всього за тиждень до смерті Гокінга, як наголошується, пропонує більш просту картину еволюції всесвіту, ніж безліч теорій, запропонованих раніше. Нова теорія відштовхується від досліджень, які Гокінг і американський фізик Джеймс Хартл проводили ще у вісімдесятих роках минулого століття, і доповнює їх сучаснішими математичним обґрунтуванням із використанням теорії струн.

Повідомляється, що ця стаття буде не останньою, де в авторах вказано ім'я Гокінга. Щонайменше ще над двома статтями, співавтором яких виступив Гокінг, зараз працюють його колеги – Ендрю Строминджер із Гарварду і Малькольм Перрі з Кембриджа.

Як повідомляв 5.UA, фізик-теоретик Стівен Гокінг незадовго до смерті виклав у мережу свою останню роботу, яка присвячується можливості існування паралельних всесвітів.

У Німеччині розпочали будувати ділянку "Північного потоку-2" – ЗМІ