5 канал

NASA визначило три планети, найбільш придатні для переселення людства

Численні дослідження засвідчили, що життя може існувати на Плутоні, Марсі та Церері

Американське космічне агентство NASA встановило, що на одній з карликових планет є вода, а це означає, що в майбутньому люди можуть там жити, як і на Марсі. Про це повідомляє УНІАН.

Як стало відомо, відповідне відкриття стосується планети Плутон. Так, коли космічний апарат NASA сфотографував на Плутоні водяну кригу, цей об'єкт став можливим прихистком людства, якщо на Землі стане мало місця або трапиться екологічна катастрофа.

2О точно є, і зрозуміло, якщо там поселитись, заритись десь всередину, то із Н2О можна водень там утворювати, кисень утворювати, і, відповідно, грітися. Людина може створити для себе комфортні умови десь там у підземеллі", – зазначив астроном Анатолій Відьмаченко.

Повідомляється, що жити зовні для людини буде досить холодно, оскільки температура на Плутоні сягає -240°С. Як відомо, це найхолодніша планета в сонячній системі. Однак якщо заритися на кількасот кілометрів углиб, то можна вийти на нуль градусів.

Деякі науковці не виключають навіть переселення людства на цю планету. "Рано чи пізно на Землі буде катастрофа не тільки екологічна. 100 тисяч років нам нічого не загрожує. Можливо, нам вдасться навчитись відвертати астероїдну небезпеку, але людство на місці не залишиться – рано чи пізно настане необхідність освоєння нових ресурсів, побудови баз на Місяці", – каже голова астрономічної обсерваторії НАН України Ярослав Яцків.

За даними науковців, саме з Місяця, де невелика гравітація, буде найзручніше вилітати на інші планети, зокрема на Марс. Ця планета значно тепліша за Плутон. Клімат планети схожий на арктичний, хоч кисню на ній немає і за розміром Марс лише вчетверо менший за Землю, тоді як Плутон – аж у 30 разів.

Крім Марса і Плутона, астрономи з цікавістю приглядаються до іншого небесного тіла, орбіта якого трохи далі від марсіанської – це Церера. Вона завбільшки майже з Плутон, але значно ближча до Землі та, ймовірно, має великі запаси води.

Нагадаємо, засновник SpaceX збирається колонізувати Марс за 6 років.

Дивіться також: Астрономи виявили найближчу до Землі потенційно придатну для життя екзопланету