www.arabpress.net.ua

На поверхні Марса виявили загадкову споруду

За зовнішнім виглядом вона мало відрізняється від будівель на Землі

Віртуальні дослідники під час вивчення знімків з Марса виявили на його поверхні загадкову споруду. Наразі дослідники можуть тільки здогадуватися про природу об'єкта. Про це повідомляє ресурс Visti.prо.

Як стверджують уфологи, об'єкт за своїм зовнішнім виглядом нагадує земну споруду. Відтак, вчені не виключають, що за будівництвом таємничого об'єкта стоять представники позаземних цивілізацій.

Користувачі вже почали активно поширювати відповідну новину зі своїми коментарями. Так, один з користувачів YouTube порівняв споруду з похованням Кофун (гробниця в Японії). За його словами, обидва об'єкти відрізняються правильними геометричними лініями, що неможливо без втручання інопланетної форми життя.

Разом з тим, у Національному управлінні з повітроплавання і дослідженню космічного простору (NASA) прокоментували знахідку віртуальних дослідників. Експерти заявили, що об'єкт на Марсі – не більше, ніж звичайний пагорб.

Як повідомлялося, у NASA показали модель нового марсоходу, що дозволить отримати перші звуки з Червоної планети.

Клімкін: Щодо MH17 вирішено створити міжнародний трибунал