technovesty.com

Астрономи опублікували план дій у разі виявлення інопланетної цивілізації

Останній схожий протокол був розроблений комітетом вчених проекту SETI в 1989 році

Відомий шотландський астроном Дункан Форган представив новий протокол дій, які повинні зробити вчені в разі успішного виявлення розумного життя на чужих планетах. План викладений на сайті препринтів arXiv, а коротко про це повідомляє The Independent.

Форган зазначає, що останній схожий протокол був розроблений комітетом вчених проекту SETI у 1989 році. Згідно з цим документом, стикнувшись з інопланетним розумом, дослідники повинні попросити колег підтвердити відкриття, потім поінформувати відповідні державні структури і тільки потім випустити прес-реліз для широкої аудиторії.

Однак такі правила були сформульовані до настання ери інтернету і цифрових технологій. У нових умовах Форган рекомендує всім учасникам проектів з пошуку позаземного розуму створити блог, де будуть чітко прописані його принципи та критерії (за визначенням невірних результатів), а також викладено хід роботи.

Далі вчений радить приділити увагу комп'ютерній безпеці, щоб уникнути зламу і витоку даних. Форган стверджує, що навіть непідтверджений факт зіткнення з інопланетним розумом необхідно негайно оприлюднити. Таким чином, вчені уникнуть підозри в тому, що їхні дані викрадені "людьми в чорному", а їхні колеги зможуть оперативно спростувати або підтвердити відкриття.

Нарешті, якщо ознаки "інопланетян" виявляться фіктивними (або викликаними природними причинами), дослідники повинні якомога швидше зробити про це заяву, де всі факти будуть детально роз'яснені.

Як повідомляв 5.ua, у жовтні 2015 року Стівен Гокінг заявив, що за 100 років людство поневолять комп’ютери або прибульці.

Гройсман прокоментував появу фейкового меморандуму з МВФ