Мертве море
pixabay.com

На дні Мертвого моря знайшли сліди найдавнішої екологічної катастрофи у історії людства

У результаті нового дослідження, що провели науковці з Тель-Авівського університету, в районі Мертвого моря були виявлені сліди найдавнішої екологічної катастрофи, що могла бути викликана діяльністю людини. Вивчивши зразки з дна озера, дослідники зробили висновок, що швидкість ерозії поверхні, яка відбулася приблизно 11,5 тисяч років тому, ніяк не можна пояснити природними процесами. Про це йдеться у матеріалі Phys.org.

У рамках проекту Dead Sea Deep Drilling команда науковців пробурила у донних відкладах басейну Мертвого моря свердловину понад 450 метрів глибиною (1500 футів). Аналіз вилученого з такої глибини керна (проби гірської породи) дав дослідникам можливість "прочитати щоденник" геологічних процесів – реконструювати останні 220 тисяч років.

Вчені виявили сліди ерозії, що датуються періодом неолітичної (аграрної) революції – у цей час відбувся перехід первісних людей від полювання та збиральництва до тваринництва і землеробства. На думку дослідників, поява сільськогосподарських рослин, випас одомашнених тварин та вирубка лісів призвели до інтенсивного вимивання ґрунту і прискорення процесів осадження мулу в Мертвому морі.

Як повідомляв 5.UA, у Туреччині виявили стародавнє підземне місто з 52 печерами.

Із молотком і криком "Це вам за Сирію": подробиці нападу на поліцейських біля собору Нотр-Дам у Парижі