відкриті джерела

Можуть зіткнутися із Землею: у Чумацькому Шляху виявили мільярди небезпечних планет-мандрівників

Читайте по-русски
    Загальна кількість таких планет у нашій галактиці може досягати 16,5-100 мільярдів

Дослідники з Лейденського університету в Нідерландах з'ясували, що посереду нашої галактики перебувають мільярди планет-мандрівників – космічних тіл, які володіють великою масою, мають кулясту форму, але не прив'язані гравітаційно до якої-небудь зірки. Про так повідомляє Science Alert.

Слід зазначити, що ці об'єкти вільно летять у космічному просторі та можуть зіткнутися з іншими планетами, включно із Землю.

Завдяки математичному моделюванню планетних систем (всього було згенеровано 2522 планети, які могли б перебувати у Трапеції Оріона), вчені зрозуміли, що 357 планет (16,5 відсотка) покинули свої системи протягом 11 мільйонів років з моменту свого формування і почали дрейфувати в космічному просторі.

При цьому із 282 планет, які покинули скупчення, 75 зіткнулися з батьківського зіркою, а 34 – з іншою планетою.

Таким чином, якщо результати моделювання екстраполювати на весь Чумацький Шлях, то загальна кількість планет-мандрівників може досягати 16,5-100 мільярдів.

Вважається, що великий кут нахилу осі Урану пов'язаний із зіткненням з вільно літаючим космічним тілом розміром з планету. Також можливо, що поки не виявлена дев'ята планета Сонячної системи також була вигнанцем, поки її не захопило тяжіння Сонця.

Як повідомляв 5.UA, дослідники з NASA зняли на відео дві ядерні надбульбашки в галактиці NGC 3079, розташовані на відстані 69 мільйонів світлових років від Землі.

Дивіться фотогалерею за темою:

"Коли він поруч": Марс наблизився на мінімальну відстань до Землі – ФОТО

Учені дослідили, скільки вільного часу треба для щастя
    "Це сила соціальних мереж": Кайлі Дженнер стала наймолодшим мільярдером в історії за версією Forbes