pixabay.com

Медики створили революційний рідкий контрацептив для чоловіків

Компанія-розробник сподівається ліцензувати готовий препарат вже в 2018 році

Найближчим часом може з'явитися справжня чоловіча контрацепція. Експериментальний тип препарату для чоловіків вже пройшов випробування на мавпах і показав високу ефективність, передає НВ із посиланням на Science Alert.

Новий препарат отримав назву Vasalgel. Він працює за рахунок блокування каналу, по якому сперма рухається до статевого члена. Під час останнього випробування 16 дорослих самців макак отримували ін'єкції Vasalgel, а потім були розміщені разом із самицями принаймні на один сезон розмноження.

При цьому семеро мавп були розміщені з самицями на строк аж до двох років. Після ін'єкції Vasalgel у тварин не було зареєстровано вагітностей, хоча вони були розміщені на відкритому повітрі у вільному середовищі. Але вчені визнають, що обсяг вибірки був невеликий.

Новий препарат у формі гелю перекриває сім'явивідні протоки, якими рухається сперма. При цьому, як наголошують науковці, достатньо ще однієї ін'єкції іншого препарату, аби гелева пробка розсмокталась, повертаючи чоловіку здатність зачати дитину.

Втім, недоліком цього виду контрацептиву є відсутність захисту від інфекцій, що передаються статевим шляхом. Наразі вчені сподіваються зібрати достатньо доказів надійності Vasalgel і почати клінічні випробування на людях. Компанія-розробник сподівається ліцензувати готовий препарат вже в 2018 році.

Як повідомляв 5.UA, американські медики перемогли рак мозку за допомогою ліків від малярії.

У Туреччині водночас звільнили майже 4,5 тис. державних службовців