Компанія H&M розробила модель куртки, що імітує обійми, – для тих, хто відчуває самотність у період ізоляції та соціального дистанціювання. Про це повідомляє Inside Retail.
Модель розробив підрозділ компанії в Берліні. У джинсову куртку Wearable Love вбудовано датчики, що передають її власнику відчуття обіймів.
Разом із нею покупець отримує реєстраційний код. Ним можна поділитися зі своїми близькими через спеціальну програму. Власники коду можуть активувати датчики через додаток та Bluetooth і "передавати обійми".
Також програма містить й інші опції – наприклад, можливість створювати індивідуальні відчуття дотику.
Наразі вартість куртки та місця її продажу залишаються невідомими.
Раніше 5.UA розповідав про джинси, розроблені низкою дизайнерів, що на 99,9% захищають від коронавірусу.