Пасок безпеки
Пасок безпеки
Depositphotos

"Обери життя!": в Києві стартувала Всеукраїнська акція зі збору автомобільних заглушок

За статистикою МВС України, лише 15% водіїв використовують ремінь безпеки. А пасажирів – і того менше

85% українських водіїв нехтують автомобільними пасками безпеки під час руху. А пасажири на задньому сидінні – можуть навіть не знати про їхнє існування. Проте саме цей пасивний метод захисту рятує людей від травмування себе та інших під час ДТП. Щоби привернути увагу водіїв та пасажирів до власної безпеки, у Києві стартувала Всеукраїнська акція зі збору автомобільних заглушок – пристроїв, за допомогою яких можна не використовувати паски безпеки.

"Здай заглушку – обери життя!". З таким гаслом розпочали акцію зі збору автомобільних заглушок. За статистикою МВС України, лише 15% водіїв використовують ремінь безпеки. Решта – купують автомобільні заглушки – лише останню частину паска і залишають її в отворі, щоби начебто не заважало водінню.

"Я знаю статистику, як багато людей гине через те, що не пристебнулися, ну і бачив краш-тести машин... Дуже багато водіїв заглушки ставлять, це реально мої знайомі, може 80%", – каже водій Микола Мировський.

Несерйозне ставлення до своєї безпеки серед водіїв у громадській організації "За безпечні дороги" пояснюють хибними упередженнями: навіть досвідчений кермувальник не може передбачити дії інших на дорозі.

"Серед водіїв і пасажирів є багато таких думок, аргументів, чому не потрібно пристібатися. Зокрема, "я досвідчений водій – ви можете не пристібатися". Правилами дорожнього руху прямо передбачений обов'язок бути пристебнутим, а у водія також не перевозити непристебнутих пасажирів", – наголошує координатор "За безпечні дороги" Олеся Холопик.

Ілля Щербина – голова Всеукраїнського об'єднання автошкіл – розповідає, що на курсах водіння та в автошколах, з 12 годин занять, ременю безпеки приділяють лише 1 годину, якщо не менше.

"Ми говоримо про 110 км/год, які їздять по автомобільних дорогах за межами міста – це рівне падінню з 17-го поверху. На жаль, досить низька кваліфікація саме в цьому питанні, над цим варто працювати", – нарікає голова Всеукраїнського об'єднання автошкіл Ілля Щербина.

Штраф за водіння без пристебнутого ременя безпеки становить 51 грн. Цього не достатньо, щоби водії звертали увагу. Тому і пропонують боротися із недбалістю великими покараннями. Попередньо хочуть встановити 850 грн за одну поїздку без паска безпеки.

Валерія Павленко, Олексій Іванченков, "5 канал"

/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/

Попередній матеріал
"Це дуже боляче": у скільки обійдеться українським телеканалам "руській мір" в ефірі
Наступний матеріал
За якої умови Україна вийде з ПАРЄ – коментар українського диломата

Третина автобусів не має права виходити на маршрут: наскільки безпечні дороги в Україні

У МВС назвали причину збільшення кількості аварій на українських дорогах

"Не хочемо фіксувати постфактум": Князєв про те, як збираються знижувати кількість ДТП

Нічна ДТП в Івано-Франківську: п'яний водій в'їхав у машину патрульних

"Укравтодор" оприлюднив список лідерів та аутсайдерів серед областей з ремонту доріг

ГПУ: директора Волинського облавтодору зловили на хабарі у 300 тис. гривень