Будівництво метро на Виноградар
Будівництво метро на Виноградар president.gov.ua

Метро на Виноградар: яким буде, в чому складнощі та унікальність будівництва

Читайте по-русски
Загалом проект передбачає будівництво 4 станцій на "зеленій" гілці – наразі почалося активне зведення 2 перших

Метро на Виноградар – у столиці в розпалі будівництво нових станцій "зеленої гілки". "Мостицьку" та "Проспект Правди" відкриють уже у грудні 2021-го. Принаймні, це столичний чільник Віталій Кличко пообіцяв Президенту Петру Порошенку під час презентації проекту будівництва. Подробиці появи довгоочікуваного метро на Виноградар – далі.

Шахта завглибшки 45 метрів. Саме звідси будівельники прокладатимуть тунелі до "Мостицької" – першої нової станції метро на Виноградар.

"Мостицька" щодоби пропускатиме понад 29 тис. пасажирів. "Проспект Правди" – удвічі більше. Після звершення першої черги – наздожене показник "Лівобережної", кажуть розробники. А от дизайном станції не здивують.

"Станція "Проспект Правди" схожа на "Червоний Хутір". Станція "Мостицька" – вона односклепінна, схожа на "Васильківську", – каже директор інституту "Київметропроект" Віктор Янікін.

Бригадир ПАТ "Київметробуд" Олег Тимченко уточнює: "Глибокого закладення буде "Мостицька", а "Проспект Правди" буде мілкого закладення. Там йтимуть два тунелі незвичайним способом, так ще в Києві не будували – тунель над тунелем. Це і здешевить будівництво, і спростить".

Такий спосіб обрали через невелику ширину вулиці Межової, пояснюють у "Метробуді". Ще одне ускладнення – ґрунт.

Тимченко додає: "Озера тут поруч, обводнені ґрунти, ось це становить складність. Але тут буде хімічний вплив і проходка буде здійснюватися щитом, який не пропускає вологу".

Щоби на власні очі переконатися, що роботи йдуть за планом, у монтажну шахту спускається столичний міський голова Віталій Кличко. Перші дві нові станції "зеленої" гілки він обіцяє відкрити вже наприкінці 2021 року. Хід будівництва разом з ним проінспектував і Президент Петро Порошенко.

"На першу чергу було виділено 2,5 млрд грн. Цього року планується спрямувати ще 1,5 млрд грн. Загальна вартість введення в експлуатацію станцій "Мостицька" і "Проспект правди" оцінюється в 6 млрд грн. І ми вже чітко знаємо, що спільними зусиллями держави і міста цей проект точно буде профінансований", – наголосив Порошенко.

"Я роблю все, щоб залучати додаткові гроші. Нам потрібно, однозначно, розвивати транспортну інфраструктуру. Ще раз – протягом 2 наступних років ми плануємо закінчити вже будівництво двох станцій і відкрити їх", – заявив Кличко.

Загалом проект передбачає будівництво 4 станцій. Таким чином "зелена" гілка столичної підземки подовжиться на 7,5 км і зможе перевозити 34 тис. пасажирів за годину.

Олена Соловйова, Олексій Іванченко, "5 канал"

Затонулий екскаватор і жарти про басейн: як у Дніпрі метро будують – ФОТО

Будівництво метро у Дніпрі
/
Будівництво метро у Дніпрі
/
Будівництво метро у Дніпрі
/
Будівництво метро у Дніпрі
/
Будівництво метро у Дніпрі
/
Фото станом на грудень 2017 р. Роботи розгортаються
/
Фото станом на грудень 2017 р. Роботи розгортаються
Фото станом на грудень 2017 р. Роботи розгортаються
/
Фото станом на грудень 2017 р. Роботи розгортаються
Фото станом на грудень 2017 р. Роботи розгортаються
/
Фото станом на грудень 2017 р. Роботи розгортаються

Попередній матеріал
"Інформаційний вечір": ексклюзивне інтерв'ю Андрія Реви – відео
Наступний матеріал
Родичі полонених моряків розповіли про свій візит до штаб-квартири ООН

Скільки триватиме будівництво метро на Троєщину, якщо буде фінансування – Кличко спрогнозував

Інспекція початку будівництва нових станцій гілки метро на Винорадар за участі Порошенка і Кличка – відео

Ліга Європи: через футбол у Києві одна станція метро працюватиме з обмеженнями

"Гаряче" привітання для жінок: троє чоловіків з оголеним торсом залізли на дах станції метро "Дарниця" – фото

У КМДА прокоментували "скасування" побудови метро на Троєщину

У Харкові оскаржили рішення про підвищення тарифів у метро – подробиці