Facebook

Скільки триватиме будівництво метро на Троєщину, якщо буде фінансування – Кличко спрогнозував

Читайте російською
Спочатку треба добудувати Південно-Воскресенський міст

Міський голова Києва Віталій Кличко заявляє, що будівництво гілки метро на житловий масив Троєщина за наявності фінансування триватиме 4-5 років. Про це Кличко повідомив Президенту України Петру Порошенку під час презентації проекту будівництва дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції "Сирець" до житлового масиву Виноградар, інформує "5 канал".

"Що стосується Троєщини, можу надати інформацію. Всі ми розуміємо, що без будівництва мосту (Подільсько-Воскресенського – ред.) про будівництво метрополітену не може бути мови. Найперше ми зараз сконцентровані на будівництві мосту", – заявив Кличко.

Він також зазначив: влітку чи ближче до осені цього року всі іржаві підпірки на мосту будуть демонтовані.

"Міст матиме зовсім інший вигляд. Зовнішньо люди бачитимуть зміни, які відбуваються. Всі кияни влітку цього року помітять, що роботи йдуть", – сказав він.

І додав: "Моє завдання – протягом двох наступних років зробити автосполучення між правим і лівим берегами (Подільсько-Воскресенським мостом – ред.). Будівництво метро – це питання 4-5 років за наявності фінансування".

Як повідомляв 5.UA, будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу почалося на Трухановому острові в Києві ще 28 грудня 2003 року. Перехід буде комбінованим мостом для руху автотранспорту і потягів метро. За допомогою мосту мають пустити четверту гілку метро на Троєщину. Будівництво довгий час було заморожено через відсутність фінансування. Станом на 2017 рік, за оцінками інституту "Київдормістпроект", міст був готовий на 65%. У 2018 році будівельні роботи прискорили. Влада Києва має намір запустити автомобільний рух по мосту до 2021 року.

Дивіться також фотогалерею за темою:

Стало відомо, як виглядатимуть станції метро на Виноградарі – фото

Майбутня станція 'Проспект Правди'
/
Майбутня станція "Проспект Правди"
Станція 'Маршала Гречка' буде мати класичний павільйон вход
/
Станція "Маршала Гречка" буде мати класичний павільйон вход
Станція 'Маршала Гречка'
/
Станція "Маршала Гречка"
Як проляже гілка метро на Виноградар
/
Як проляже гілка метро на Виноградар
'Проспект Правди' буде створюватися в дуже обмеженому просторі, тому будуть бокові платформи
/
"Проспект Правди" буде створюватися в дуже обмеженому просторі, тому будуть бокові платформи
Станція метро 'Мостицька' розташується неподалік від кінцевої зупинки тролейбуса №5
/
Станція метро "Мостицька" розташується неподалік від кінцевої зупинки тролейбуса №5
Вихід зі станції 'Мостицька'  – тут на даху мають облаштувати газон
/
Вихід зі станції "Мостицька" – тут на даху мають облаштувати газон
Станція «Виноградар»  розміститься у середині споруджуваного на місці садів радгоспу 'Пуща Водиця' величезного житлового масиву відразу за гігамаркетом
/
Станція «Виноградар» розміститься у середині споруджуваного на місці садів радгоспу "Пуща Водиця" величезного житлового масиву відразу за гігамаркетом
Головний архітектор інституту 'Київметропроект' Ярослав Левандовський
/
Головний архітектор інституту "Київметропроект" Ярослав Левандовський

Попередній матеріал
Хаос із радянських часів: як МОЗ змінюватиме систему донорства в Україні
Наступний матеріал
Відзначення 80-ї річниці початку Другої світової у Польщі: Путіна не запросили