ДТЕК Київські електромережі повернув киянам гроші, помилково сплачені на старі реквізити в січні, інформує прес-служба компанії.
Повідомляється, що компанія ДТЕК Київські електромережі вже 3 місяці не виставляє рахунків і не приймає оплату за поточне енергоспоживання. Водночас частина клієнтів продовжує за звичкою оплачувати електроенергію за старими реквізитами. В результаті в січні на рахунки компанії помилково надійшло 39 мільйонів гривень.
"Ми пішли назустріч нашим клієнтам, і самі перераховуємо ці переплати на рахунку нової компанії, яка обслуговує клієнтів з питань розрахунків за електроенергію – постачальника універсальних послуг. До кінця березня ми також автоматично повернемо кошти, помилково сплачені в лютому – близько 28 мільйонів гривень. Просимо киян бути уважнішими і оплачувати спожиту електроенергію безпосередньо постачальнику, який їх обслуговує", – говорить комерційний директор ДТЕК Київські електромережі Олександр Бемм.
В компанії наголосили, що поки відбуваються перерахунки, в Києві ввели тимчасовий мораторій на відключення побутових споживачів за борги, які з'явилися через плутанину в розрахунках.