Голова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг Оксана Кривенко пояснила на своїй сторінці у Facebook, що робити споживачеві у разі незадовільної якості постачання електричної енергії.
"По-перше, необхідно подати письмову скаргу електрозподільчій компанії", – пише посадовець.
Слід зазначити, що скарга розглядається протягом 15 днів, а у разі проведення вимірювань – протягом 30 днів. У разі недотримання зазначених строків компанія надає компенсацію.
"Якщо компанія відхиляє скаргу споживача, вона має надати документи, які підтверджують його вину, або результати вимірювання (протягом не менше 7 днів), що засвідчують дотримання параметрів показників якості електричної енергії. У разі незгоди з результатами розгляду скарги споживач можете звернутися до Н К Р Е К П", – зазначила Оксана Кривенко.
З її слів, компанія усуває причини незадовільної якості: у строк 30 днів у разі можливості їх усунення оперативними діями персоналу; у строк 180 днів у разі необхідності проведення будівельних робіт або заміни елементів мережі.