Українцям розповіли, як правильно скаржитися на незадовільну якість постачання електроенергії

    Скарга розглядають протягом 15 днів, а у разі проведення вимірювань – протягом 30 днів

    Голова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг Оксана Кривенко пояснила на своїй сторінці у Facebook, що робити споживачеві у разі незадовільної якості постачання електричної енергії.

    "По-перше, необхідно подати письмову скаргу електрозподільчій компанії", – пише посадовець.

    Слід зазначити, що скарга розглядається протягом 15 днів, а у разі проведення вимірювань – протягом 30 днів. У разі недотримання зазначених строків компанія надає компенсацію.

    "Якщо компанія відхиляє скаргу споживача, вона має надати документи, які підтверджують його вину, або результати вимірювання (протягом не менше 7 днів), що засвідчують дотримання параметрів показників якості електричної енергії. У разі незгоди з результатами розгляду скарги споживач можете звернутися до Н К Р Е К П", – зазначила Оксана Кривенко.

    З її слів, компанія усуває причини незадовільної якості: у строк 30 днів у разі можливості їх усунення оперативними діями персоналу; у строк 180 днів у разі необхідності проведення будівельних робіт або заміни елементів мережі.

    Попередній матеріал
    У Євросоюзі хочуть спростити візовий режим для короткострокових поїздок
    Наступний матеріал
    Завдав збитків на 4 млн: на Київщині судитимуть посадовця служби автомобільних доріг

    На автопідходах до Кримського мосту обвалилися штучно створені насипи – фото

    Слизький Маріуполь: чому від початку року в місті травмувалися вже більш як 300 містян – сюжет

    Долар коштуватиме 60, якщо знизять ціну на газ – Коболєв

    Субсидії-2019: корисна інформація про три етапи монетизації та SMS-сповіщення

    Закарпаття завалило снігом: знеструмлені 24 населених пункти

    У Херсоні мітингують: 200 керівників ОСББ обурені новим тарифом на електрику