Магазин
Магазин 5 канал

"Чорна п'ятниця" в Україні: чи насправді є великі знижки та чи є ажіотаж у Києві

Читайте по-русски
Магазини не розраховують на черги покупців

"Чорна п'ятниця" стартувала в Україні. Запозичений у США – день шалених знижок. Та цього року все інакше. Знижки є, от тільки шаленими їх не назвеш. Якщо у 2019-му сейли сягали 80 відсотків, то цього року знижку більше 50 – не знайти. Кореспондентка "5 каналу" Валерія Павленко продовжить.

Люди кажуть, що знижки є, але маленькі. Ажіотаж у столиці не можна порівняти з попереднім роком – тоді столиця була в заторах. Сьогодні такого не було.

За тиждень до "чорної п'ятниці" знімальна група "5 каналу" вирішила зафіксувати ціни в магазинах, щоби повернутися згодом та перевірити, чи справді знизилася вартість товарів.

Обираємо речі не з нової колекції. Адже, як правило, на щось геть нове знижки не дочекаєшся.

"Той образ, який я для себе обрала, без знижок коштує майже 4 з половиною тисячі гривень. Ці гроші я можу віддати за цю сорочку та штани. Для мене особисто дорого. Тому я повернуся сюди за тиждень у день "чорної п’ятниці", – каже Валерія Павленко, "5 канал".

Втім надзвичайних знижок від щорічного розпродажу очікувати не варто, переконує маркетолог Владислав Мокієнко.

"В цьому році, швидше за все, знижок буде менше. І вони будуть лише в тих підприємств, які захочуть позбавитися від залишків, які куплені. Якщо це одяг, то це весняна колекція, що її не розпродали ще на початку 20-го року", – каже Владислав Мокієнко, маркетолог.

А все тому, що магазини не розраховують на черги покупців, пояснює маркетолог.

"Покупець буде йти тільки за якоюсь необхідною річчю. Він не буде залучений в цю ейфорію "чорної п'ятниці". І продавці втратять цього року багато", – говорить Владислав Мокієнко, маркетолог.

"Після 30 травня ми лише в листопаді виходимо на ту відвідуваність, яка була у минулому році", – розповідає Тетяна Атаджанова, піар-директорка торговельно-розважального центру.

І все ж у "чорну п'ятницю" торговельні центри майорять повідомленнями про розпродаж. Перевіряємо, наскільки великі ці знижки.

"Ми повернулися в цей магазин через тиждень, дивлюся цінник – 1499 гривень. знижка – 20 відсотків. І таким чином на цю сорочку я можу витратити – 1199 гривень", – каже кореспондентка.

Найменші знижки ми побачили у магазинах електроніки. Традиційно усього 15 відсотків. Магазини спортивного одягу ціни обвалили вдвічі. А от на джинсах або сорочці можна зекономити від 20 до 40 відсотків.

Валерія Павленко, Едвард Белінський, "5 канал"

Попередній матеріал
Була черга, щоб з ним попрощатися: військового, який загинув від кулі снайпера, провели в останню путь
Наступний матеріал
НАЗК скасувало держфінансування для "Батьківщини" в четвертому кварталі цього року – причина
Loading...

Замість добрива – кисень: на Луганщині розпочали виробництво медичного кисню

"Уряд тупо не бачить наслідків своїх рішень": журналіст про вплив карантину на бізнес

Кличко заявив, що при повному локдауні громадський транспорт має працювати

У МОЗ оновили перелік країн "червоної" та "зеленої" зон

Чому в бюджеті закінчуються гроші та чи буде масове тестування українців на COVID-19 – "Підсумки тижня"

"Усе дуже просто": в ОПУ розповіли, коли саме ухвалюватимуть рішення про локдаун