З кожним роком кіберзлочини стають більш вишуканими: як уберегтися від карткових шахраїв

Сума загальних втрат від шахрайств у клієнтів банків збільшується щороку вдвічі

Разом із розвитком інформаційних технологій розвиваються і різні види шахрайства. Сума загальних втрат від шахрайств у клієнтів банків збільшується щороку вдвічі. Раніше шахраї спрямовували свої зусилля на фінансові установи. А з 2014 року вони перейшли на пересічних громадян. 

Про це в ефірі програми "Фінансовий тиждень" повідомила заступник директора Міжбанківської асоціації членів платіжних систем ЕМА Олеся Данильченко.

"З кожним роком кібершахрайства стають все більш вишуканими. Шахраї беруть на озброєння першими всі новітні технології, всі нові продукти, інноваційні послуги, які запускають банки. Першими клієнтами, які ними користуються, є зловмисники", – зазначила експерт.

Сума таких шахрайств за 2017 рік становить понад 332 млн гривень.

Як уберегтися від шахрайства:

• Якщо ви отримали дивне смс-повідомлення, не телефонуйте за тими номерами, від яких воно прийшло.

• Візьміть картку і зателефонуйте до банку за номером, який вказано на зворотному боці картки.

• Якщо вам телефонують і кажуть, що це банк і вашу картку заблоковано, дійте так само, як у першому варіанті.

• Зараз також небезпечним є придбання товарів в інтернеті, особливо якщо ціну на товар занижено. Тут головне не погоджуватися, якщо вам кажуть зробити 100% передоплату.

Попередній матеріал
Робоча поїздка Президента на Тернопільщину – відео
Наступний матеріал
"Непрозоро та під тиском": Супрун прокоментувала обрання голови Інституту серця

"Не грати на боці супротивника": як банківська система сприйняла ВС

Вітчизняний ринок фінпослуг: коли українці отримають фінансові продукти європейського рівня

Україна й Польща збільшують товарообіг після кризи в 2015 році

Робоча поїздка Президента на Тернопільщину – відео

Куля була біля мозку: лікарі розповіли про стан 24-річного бійця, пораненого біля Пісків

У НАЗК нагадали, які подарунки "під ялинку" не можна брати чиновникам