Разом із розвитком інформаційних технологій розвиваються і різні види шахрайства. Сума загальних втрат від шахрайств у клієнтів банків збільшується щороку вдвічі. Раніше шахраї спрямовували свої зусилля на фінансові установи. А з 2014 року вони перейшли на пересічних громадян.
Про це в ефірі програми "Фінансовий тиждень" повідомила заступник директора Міжбанківської асоціації членів платіжних систем ЕМА Олеся Данильченко.
"З кожним роком кібершахрайства стають все більш вишуканими. Шахраї беруть на озброєння першими всі новітні технології, всі нові продукти, інноваційні послуги, які запускають банки. Першими клієнтами, які ними користуються, є зловмисники", – зазначила експерт.
Сума таких шахрайств за 2017 рік становить понад 332 млн гривень.
Як уберегтися від шахрайства:
• Якщо ви отримали дивне смс-повідомлення, не телефонуйте за тими номерами, від яких воно прийшло.
• Візьміть картку і зателефонуйте до банку за номером, який вказано на зворотному боці картки.
• Якщо вам телефонують і кажуть, що це банк і вашу картку заблоковано, дійте так само, як у першому варіанті.
• Зараз також небезпечним є придбання товарів в інтернеті, особливо якщо ціну на товар занижено. Тут головне не погоджуватися, якщо вам кажуть зробити 100% передоплату.