Ремонт доріг
Ремонт доріг Depositphotos

Глава StateWatch про 130 млн грн збитків в "Укравтодорі": Немає сенсу утримувати держресурсом компанію, що накопичує борги

    Читайте по-русски
    Минулого року "Укравтодор" пропустив через себе 85 млрд грн, які переважно отримали приватні фірми

    "Укравтодор" 2020 року пропустив через себе 85 млрд грн, а його власна компанія "Автомобільні дороги України" хронічно збиткова. Немає сенсу утримувати за рахунок державних ресурсів компанію, що накопичує борги. Про це заявив на своїй сторінці в соцмережі Facebook голова неурядової організації StateWatch Гліб Канєвський.

    "Результати компанії "Автомобільні дороги України" за 2020 рік: 130 млн грн – річні збитки, 2,6 млрд грн боргових зобов'язань. Де логіка в урядовому управлінні компаніями? Минулого року "Укравтодор" пропустив через себе 85 млрд грн, які переважно отримали приватні фірми. Але його власна дорожня компанія хронічно збиткова. При цьому уряд призначає директором держкомпанії з 13-тисячним колективом фахівця з іншої державної установи – "Укрспортзабезпечення". Тобто, новий директор не має досвіду управління великою структурою, і взагалі останніми роками будував кар'єру у сфері закупівель інвентаря для змагань і спортзалів", – зазначає він.

    Канєвський підкреслив, що існуючий підхід до управління держкомпаніями – помилковий, і призводить до нових боргів, які рано чи пізно доведеться віддавати або майном, або бюджетними коштами.

    Експерт пише: "Але що пропонує "Марлін"? (Команда, яка досліджує і інформує про фінансові показники стратегічних підприємств, висвітлює успішні кейси корпоративної реформи управління і приватизації, викриває корупцію і неефективність в державному секторі – Ред.).

    1. Відбір керівників держкомпаній лише через конкурси.
    2. Визначення зрозумілих критеріїв, за якими кандидати не допускаються до конкурсів на посади в держкомпанії: попередній негативний досвід управління в урядових структурах, корупційні скандали, афілійованість із "Партією регіонів", російським бізнесом та інше.
    3. Визначення у контрактах директорів чітких показників ефективності та результатів.

    І на останок. Кадрова політика в держкомпаніях буде ефективна лише тоді, коли буде приватизована значна кількість таких компаній".

    При цьому Канєвський пише: "Уже 10 років дорожні підряди дістаються саме приватним фірмам, які активно використовували/ють майно держкомпаній. Відтак немає жодного сенсу утримувати державним ресурсом компанію, яка накопичує борги".

    Як повідомляв 5.UA, "Укравтодор" підписав контракт на 11,2 млрд гривень на будівництво нового мосту через Дніпро. 

    Попередній матеріал
    СБУ викрила канал продажу підробленої вакцини від Pfizer
    Наступний матеріал
    ВООЗ визнала особливу небезпеку індійської мутації коронавірусу – які його симптоми
    Loading...
    УЗ домовилася з "Укравтодором": Дарницький міст у Києві обіцяють добудувати вже у 2021 році

    УЗ домовилася з "Укравтодором": Дарницький міст у Києві обіцяють добудувати вже у 2021 році

    Снігопади й сильний вітер: в "Укравтодорі" повідомили про ситуацію на дорогах України

    Снігопади й сильний вітер: в "Укравтодорі" повідомили про ситуацію на дорогах України

    У Польщі продовжили арешт колишньому очільнику "Укравтодору" Новаку

    У Польщі продовжили арешт колишньому очільнику "Укравтодору" Новаку

    Не зміг побороти схеми у митній та податковій службах – Уманський назвав причину звільнення з Офісу президента

    Не зміг побороти схеми у митній та податковій службах – Уманський назвав причину звільнення з Офісу президента

    Спецтехніка готова і її вдосталь: в "Укравтодорі" відзвітували про готовність до зими – включення

    Спецтехніка готова і її вдосталь: в "Укравтодорі" відзвітували про готовність до зими – включення

    Колишній радник Єрмака розповів, як "дорожній картель" розікрав мільярди з COVID-фонду

    Колишній радник Єрмака розповів, як "дорожній картель" розікрав мільярди з COVID-фонду