Були гості, які хотіли отримати попкорн з молюсків
Оприлюднено найдивніші запити, які отримували готелі від своїх клієнтів. Про це повідомляє "Дивогляд" із посиланням на Hotels.com.
Фахівці проаналізували тенденції обслуговування номерів у готелях. У процесі цього вони виявили багато дивних запитів від людей, які винаймали номер.
Зокрема, у працівників закладів просили дієтичну воду, розтоплене морозиво, скелезубоподібних риб Tetraodon, попкорн з молюсків, омлет без яєчних білків, миски з рисом для собаки, м'ясо бізона, кип'ячену воду в пляшках, шакшуку без яєць і прохання приготувати рибу, яку клієнт приніс з собою.
Окрім цього, у звіті розглянули незвичні пропозиції обслуговування номерів у готелях. Зокрема, готель Milestone у Лондоні пропонує концерти членів Королівського філармонічного оркестру в номері, а готель Post Oak у Х'юстоні – гамбургер за $1600 із булочкою бріош із 24-каратного золота.
Раніше "Дивогляд" повідомляв, що співробітник готелю розповів, як персонал мстить грубим клієнтам.
Дивіться також відео 5 каналу: "АналоговНЄТ". СУПЕРЗБРОЯ пУТІНА та ГІТЛЕРА | Машина часу
Поки на нашій землі війна, навіть "Дивогляд" – це не про котиків і пандочок, а про перемоги нашого війська! Наш Telegram – Дивогляд 5.UA.
Допоможи ЗСУ – врятуй свій дім: офіційні реквізити та посилання.