За зубною щіткою слід уважно стежити
Автор книги "Голови в ліжку. Безрозсудні спогади про готелі, шахраїв і так звану гостинність" Джейкоб Томський, який раніше працював у готелі, розповів про те, як персонал мстить неввічливим клієнтам. Про це повідомляє "Дивогляд" із посиланням на The Sun.
Автор стверджує, що у персоналу готелю є існує багато методів помститися клієнту, який був грубим. Зокрема, йдеться про наступне:
- Деактивація карти доступу до номера.
- Зникнення з міні-бару в номері напоїв, за які потім доведеться платити.
- Надання клієнту апартаментів нижчого рівня, якщо він забув про те, який клас забронював.
- Псування зубної щітки. Наприклад, персонал може забруднити її.
До речі, нещодавно "Дивогляд" повідомляв, що колишня працівниця McDonald's розповіла, як мстилася грубим клієнтам.
Якщо ви втомилися від серйозних новин і хочеться трохи розслабитися, підписуйтеся на наш канал у Telegram. Дивогляд 5.UA – тут може бути страшно, але весело!