І це лише частина перлів
Робота працівників контакт-центру та інформаційних віконець вокзалів лише на перший погляд здається нудною та монотонною. Щодня вони обслуговують велику кількість пасажирів та отримують незліченну кількість дзвінків із цікавими та зовсім несподіваними запитаннями.
Працівники "Укрзалізниці" зібрали найоригінальніші запити за рік і оприлюднили їх на офіційній сторінці сервісу у Facebook.
- "Де у вас можна залишити собачку?"
- "Чи можна у вас залишити дитинку, поки ми погуляємо?"
- "Прийшов до вас в сервісний центр полагодити телефон, кому здати?"
- "Де у вас можна посмажити крильця? У мене з собою."
А із якими "цікавими" питаннями ви мали справу в житті?
Раніше "Дивогляд" розповідав, які дивні речі забували туристи у готельних номерах.
Якщо ви втомилися від серйозних новин і хочеться трохи розслабитися, підписуйтеся на наш канал у Telegram. Дивогляд 5.UA – тут може бути страшно, але весело!