Як виявилося, втома перед весіллям здатна заганяти людей у дотепні історії
Мешканка США, на ім'я Дьюїс Обрі, потрапила в курйозну ситуацію. Жінка пожалілася на придбану весільну сукню, проте, як виявилося, зі вбранням було все нормально – просто дівчина дещо переплутала. Увагу на цей дотепний інцидент звернув портал Bored Panda.
У мережі дівчина розповіла, що замовила весільну сукню онлайн і з нетерпінням чекала, коли вона приїде до неї. Проте коли вбрання дісталося до Дьюїс, її спантеличило те, наскільки сукня відрізнялася від тієї, яку вона придбала на сайті.
Жінка залишила скаргу на компанію з надією повернути вбрання. Проте працівники пояснили, що проблема була не в сукні, а в тому, що Дьюїс вдягла її навиворіт.

"Хто ж знав, що весільні сукні відправляють навиворіт? Саме вбрання виявилося насправді гарним", – додала жінка.
Наречена вибачилася за свого листа, подякувала компанії та пожартувала, щоби її кликали допомагати вдягатися.
"Очевидно, я не можу навіть собі із цим допомогти", – додала вона.
Раніше наречена попросила гостей заплатити за весілля та вигадала систему винагород.
Якщо ви втомилися від серйозних новин і хочеться трохи розслабитися, підписуйтеся на наш канал у Telegram. Дивогляд 5.UA – канал, де живуть тільки лайтові новини. Релаксуймо разом!