"20 днів у Маріуполі"

"20 днів у Маріуполі" став найкасовішим українським документальним фільмом

ArthouseTraffic

"Дякуємо вам за підтримку!"

Документальна стрічка "20 днів у Маріуполі" за перший вікенд прокату зібрала понад 500 тис грн, що зробило її найкасовішим документальним фільмом українського прокату. Про це повідомляє "Дивогляд" із посиланням на компанію "Артхаус Трафік".

У прокат фільм вийшов 31 серпня. Він присвячений початку повномасштабного вторгнення росії в Україну, а саме подіям у Маріуполі. Його автори розповідають про напад окупантів на місто та демонструють що відбувалося в місті 20 наступних днів.

Глядачі можуть дізнатися про бомбардування житлових будинків та пологового будинку, життя українців у блокадному місті, постійні обстріли та про інше. Ця робота є режисерським дебютом Мстислава Чернова, який є воєнним кореспондентом, фотографом, відеографом та письменником.

"Los Angeles Times назвав цей фільм "надзвичайно важливим". Глядачі, що подивились його цього вікенду у кіно, довели це. Дякуємо вам за підтримку!", – йдеться у повідомленні.

Раніше "Дивогляд" розповідав, що фільм "20 днів у Маріуполі" отримав нагороди Docudays UA.

Дивіться також відео 5 каналу: Уроки за партами, у метро та дистанційно: особливості навчального процесу в різних регіонах

Поки на нашій землі війна, навіть "Дивогляд" – це не про котиків і пандочок, а про перемоги нашого війська! Наш Telegram – Дивогляд 5.UA.

Допоможи ЗСУ – врятуй свій дім: офіційні реквізити та посилання.

ПРОКОМЕНТУЙТЕ

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ