Вартість деяких тренінгів становить $3500
Підприємиця з Канади Мері Джейн Коппс вчить своїх клієнтів за $480 за годину не боятися розмовляти по телефону, що вона вважає актуальною проблемою. Про це повідомляє "Дивогляд" із посиланням на Business Insider.
Жінка започаткувала свою консалтингову компанію The Phone Lady ще в середині 00-х. Вона помітила, що у світі росте "телефонна фобія", тобто коли людина боїться телефонувати та приймати дзвінки.
Коппс стверджує, що представники минулих поколінь з дитинства користуватися телефонами для дзвінків, а ось міленіали та зумери нібито не вміють відповідати та здійснювати дзвінки.
За індивідуальний коучинг передбачена оплата у розмірі $480 за годину і $365 за 30-хвилинні вебінари в рамках програми із 7 частин. Також є корпоративні тренінги з денною ставкою $3500.
Переважно її послугами користуються співробітники фінансового сектору та стартапів. У рамках навчання Коппс забороняє клієнтам будь-яким чином листуватися протягом 3-х днів і наполягає, щоб ті замість цього телефонували.
Щоб подолати первинний страх підприємиця радить дзвонити не одразу клієнтам, а своїм рідним. Також вона призначає своїм учням певний день, коли вона їм зателефонує, щоб отримати консультацію, що має допомогти подолати фобію і відповісти на дзвінок.
Раніше "Дивогляд" розповідав, що українець виманив $25 тис у російських наркоторговців і передав їх Україні.
Дивіться також відео 5 каналу: Херсонцям хліб не потрібен? Віталій Гайдукевич про скандал навколо волонтерської ініціативи
Поки на нашій землі війна, навіть "Дивогляд" – це не про котиків і пандочок, а про перемоги нашого війська! Наш Telegram Дивогляд 5.UA.
Допоможи ЗСУ – врятуй свій дім: офіційні реквізити та посилання