Маркетинговий хід, про який ви не здогадувалися
Сьогодні вчені приділяють багато уваги дослідженню користі та шкоди кави для людини. Але, чи знали ви, що вживання цього напою може бути пов'язано з шопінгом. Як кава впливає на імпульсивні покупки, розповідає "Дивогляд" із посиланням на usf.edu.
Науковці з Університету Південної Флориди провели експеримент, з метою з'ясувати, як кофеїн впливає на кількість грошей, яку ви витрачаєте на шопінг. Учені закцентували увагу на кав'ярнях, які стоять біля входів у магазини або торговельні центри.
Здавалося б, що нічого незвичного в цьому немає, але науковці стверджують зворотнє. Як з'ясувалося, коли людина споживає кофеїн перед шопінгом – вона витрачає на 50% більше грошей і купує на 30% більше товарів у порівнянні з людьми, які не вживали кофеїн.
"Кофеїн, будучи потужним стимулятором, що вивільняє дофамін у мозку, збуджує розум і тіло. В результаті людина стає неймовірно енергійною, імпульсивною та менше може себе контролювати, що призводить до безлічі непотрібних покупок і витрачених грошей", – сказав провідний автор дослідження Діпаян Бісвас із Університету Південної Флориди.
Разом із цим, варто пригадати про популярну послугу в багатьох відомих магазинах одягу або взуття та аксесуарів. Консультант пропонує покупцям чашечку кави, в якості комплімента від магазину. Найчастіше відвідувачі приймають таку пропозицію.
Тепер ви знаєте, що насправді кава у торговельних центрах або в магазинах є не лише компліментом, але й прихованим маркетинговим ходом, який, як з'ясувалося, виявився доволі ефективним.
Нагадаємо, раніше "Дивогляд" ділився з вами трьома фактами про користь кави для організму.
Читайте також: Допоможи ЗСУ – врятуй свій дім: офіційні реквізити та посилання.
Якщо ви втомилися від серйозних новин і хочеться трохи розслабитися, підписуйтеся на наш канал у Telegram – Дивогляд 5.UA.