3 квітня
У рамках щорічного фестивалю "Французька весна в Україні" у філармонії дасть концерт концерт Тріо Венсана Буржекса (Франція). Неперевершені музиканти Венсан Буржекс (фортепіано), Дерріл Холл (контрабас), Бенджамін Хенок (ударні) виступлять разом із Біг-бендом Національного академічного духового оркестру України під орудою Олексія Вікулова.
Венсан Буржекс – один із найяскравіших джазових піаністів сучасної Франції. Народився в Бордо у родині драматурга Клода Буржекса. Навчався у США, у знаменитому коледжі Берклі. Після закінчення університету переїхав до Нью-Йорку, де став активним учасником музичної сцени столиці джазу. Співпрацює із багатьма відомими музикантами, серед яких – тромбоніст Аль Грей і ударник Боббі Дарем (пізніше вони створять тріо "BоBоBо" з басистом П'єром Буссаге). Протягом декількох років був піаністом у квартеті Джейн Айри Блум. Повернувшись до Франції 2003 року, продовжує грати з такими музикантами, як Раві Колтрейн, Авішай Коен, Лью Табакін, Хал Сінгер, Боббі Дарем та іншими. Новий альбом Венсана Буржекса Cosmic Dream вийде у квітні 2019 року.

5 квітня
У рамках абонементу "Музика для струнних" виступить учень Давида Ойстраха Вадим Бродський.
Бродський – перший із музикантів київської школи, хто співпрацює з оркестром Римського радіо у Ватикані і один із небагатьох скрипалів світу, що грають на скрипці Guarneri del Gesù Ніколо Паганіні. Після перемоги 1977 року на конкурсі Генріка Венявського у Польщі став відомий як блискучий виконавець творів Венявського. Виступає з провідними оркестрами світу.
Виступи Бродського в Києві – завжди подія. Після одного з концертів музиканта в столиці критики відзначали: "Артистична манера гри Вадима Бродського позбавлена як надмірного психологізму із "виловлюванням інтонацій", так і показової драматизації чи "салонної" гри на чверть тону вище оркестру. Тембр скрипки соліста, зі всіма її індивідуальними характеристиками, не домінує, а співпрацює зі струнними оркестру" (газета "Российско-украинский бюллетень", 2000).

6 квітня
Київський камерний оркестр та диригент Наталія Пономарчук представляють нову концертну програму разом із солістом із Туреччини Чагатай Акіол (арфа).
Чоловік-арфіст – явище доволі рідкісне. Хоча в історії арфи одними із перших виконавців на цьому інструменті були якраз чоловіки.
Чагатай Акіол народився 1969 року в Баликасирі, місті Північно-Західної Туреччини. Закінчив консерваторію в Анкарі, продовжив навчання в Музичній академії Берліна. Відтак повернувся на батьківщину, де став арфістом Президентського симфонічного оркестру в Анкарі. Як соліст виступав із численними оркестрами Європи, беручи участь престижних фестивалях світу.
Чагатай Акіол – віртуозний арфіст, якому сучасні композитори присвячують свої твори, він і є їх першим виконавцем.
У Києві у виконанні турецького музиканта ми почуємо твори для арфи з оркестром Клода Дебюссі та Моріса Равеля.

9 квітня
Піаніст із Грузії Лука Окрос виступить у філармонії.
Лука Окрос – один із найяскравіших молодих піаністів сучасної фортепіанної сцени. Талановитий, харизматичний грузинський музикант здобув перемогу в багатьох міжнародних фортепіанних конкурсах, виступав у найвідоміших залах світу. Своїм улюбленим композитором вважає Сергія Рахманінова, а кумиром – піаніста Григорія Соколова.
Лука Окрос (справжнє ім’я – Лука Окросцварідзе) народився в Тбілісі. Музикою почав займатись із ранніх літ. Вже у шість дебютував як соліст із Тбіліським Державним симфонічним оркестром. 18-річним уперше виступив у Карнегі-холл. Закінчив Тбіліську музичну гімназію імені Захарія Паліашвілі, Московську консерваторію імені Петра Чайковського і Лондонський Королівський коледж музики. Живе у Лондоні.
У Києві піаніст представить свої інтерпретації творів Шопена, улюбленого Рахманінова і Ліста.

11 квітня
Ансамбль NotaBene у складі блискучих київських музикантів представлять нову концертну програму. У першому відділенні прозвучить "Квартет на кінець часу" (Quatuor pour la fin du temps) Олів’є Мессіана (1908–1992), твір, створений композитором 1941 року у німецькому концтабрі, де й уперше виконаний просто неба під рясним дощем за участю в’язнів – професійних музикантів.
Партію фортепіано на розстроєному інструменті виконував сам автор. У передмові до Квартету композитор зазначив, що твір написано під впливом останньої книги Нового Завіту – Апокаліпсису (Об’явлення Івана Богослова), де є такі слова: "І бачив я Ангела, що сходив із неба. Був одягнений він у хмару, і над головою його веселка була, а обличчя його як стовпи вогняні… Ангел, що я бачив його, стояв на морі і на землі, і зняв він до неба правицю свою та й поклявся Живучим на віки вічні, хто створив небо і те, що в ньому, і землю та те, що в ній, і море й те, що у ньому, що часу більше не буде…".
Центром другого відділення концерту стане знаменита повість-казка Антуана де Сент Екзюпері "Маленький принц", своєрідний маніфест естетики екзистенціалізму. У виконанні майстра художнього слова Олександра Рудька твір постане як моноспектакль в обрамлені музики французьких композиторів, Дебюссі, Форе, Равеля.

12 квітня
1 квітня виповнюється 210 років від дня народження Миколи Васильовича Гоголя. У більшості джерел він фігурує як "русский прозаик, признанный одним из классиков русской литературы", але ми знаємо, що Гоголь народився і виріс в Україні, походив зі старовинного козацького роду.
Гоголь і музика – тема численних статей і дисертацій. До гоголівської прози композитори зверталися як за життя письменника, так і після його смерті. Ліризм, колоритні побутові картини, гумор і сатира, поетична фантастика і містицизм, яскрава театральність, психологізм, багатство типажів у змалюванні літературних персонажів – далеко не все, що у творчості Гоголя привертало і продовжує привертати увагу музикантів.
Програма концерту за участю філармонічного симфонічного оркестру під орудою Миколи Дядюри називається "Гоголь-сюїта" – за однойменною сюїтою Альфреда Шнітке. Крім музики Шнітке, прозвучить Сюїта з опери "Ніс" Дмитра Шостаковича, а також музика двох українських композиторів, класика і сучасника: Увертюра і сцена з опери "Тарас Бульба" Миколи Лисенка та Симфонічна поема "Вій" за мотивами однойменної повісті Миколи Гоголя сучасного композитора Олександра Родіна.

15 квітня
Національний академічний духовий оркестр України під орудою Олексія Вікулова представляють концерт під назвою "У стилі латино".
Латино – пристрасний, запальний, ритмічний стиль, що утворився на основі стилів і жанрів країн Латинської Америки. Сама латиноамериканська музика дуже неоднорідна, включає регіональні особливості карибської, аргентинської, мексиканської, бразильської та інших музик.
У програмі концерту прозвучить музика Рафаеля Ернандеса, Астора П’яццолли, Консуело Веласкес, Арі Баррозу та інших композиторів.

18 квітня
Сьомий концерт циклу "Перлини бароко" присвячено Антоніо Вівальді, одному з найбільш знаних представників епохи бароко. Його музика по всьому світу користується величезною популярністю, а цикл "Пори роки" став справжнім шлягером класичного мистецтва.
Французький музикознавець Марк Пеншерль так змальовує образ композитора: "Створений із контрастів, слабкий, хворий, і тим не менше живий як порох, готовий роздратуватися і тут же заспокоїтися, перейти від мирської суєти до забобонної набожності, впертий і разом із тим поступливий, містик, одначе готовий спуститися на землю, коли мова заходить про його інтереси, і зовсім не дурень при облаштуванні своїх справ".
Створена із контрастів і його музика. В ній патетика церковного стилю поєднується із життєвим запалом, високе змішується з низьким, побутовим, відсторонене з конкретним. Тут звучать суворі фуги, скорботні адажіо і разом з тим – сентиментальні, а навіть фривольні мелодії, веселі танці.
Солістки концерту – Валентина Матюшенко (сопрано) і Ольга Табуліна (мецо-сопрано). Участь бере Національний ансамбль солістів "Київська камерата".

21 квітня
Національний ансамбль "Київські солісти" виступить разом зі швецьким диригентом Х’юго Тіччіаті. Це – третій виступ колективу із цим диригентом.
Х'юго Тіччіаті поєднує диригентську діяльність із сольним виконавством (виступає як скрипаль), а також є досвідченим лектором, викладаючи історію музики.
Народився 1980 року у Великій Британії. У п’ять років почав вчитися грі на фортепіано, а через два роки фортепіано поміняв на скрипку. Навчався в Британії, Канаді та Швеції. Бере участь у різноманітних фестивалях камерної музики. Виступав з оркестрами Великої Британії, США, Швеції, Румунії, Естонії, Японії, Південній Кореї, Італії, Німеччини та ін. Від 2010 року – художній керівник фестивалю камерної музики O / MODƏRNT у Театрі "Конфіденцен" - замок Улікдалс (Швеція). Проводить майстер-класи та семінари із гри на скрипці, читає лекції з історії музики в різних університетах світу. Співпрацює з багатьма сучасними композиторами.
У програмі київського концерту під орудою Х’юго Тіччіаті прозвучить музика Йозефа Гайдна, Ігоря Стравінського, Миколи Колесси та сучасного естонського композитора Ерккі-Свен Тюйра.
