Вантажні перевезення
Вантажні перевезення leopolis.news

Українські промисловці вбачають небезпеку у тарифному нововведенні Кабміну

    Українські металурги виступають проти ініційованих Мінінфраструктури змін до Збірника тарифів на перевезення вантажів залізницею у межах країни

    Промисловці вважають, що нововведення призведе до здорожчання вантажоперевезень і зростання корупції в галузі.

    Як стало відомо, 10 липня опублікували проект наказу Міністерства, який передбачає включення до найменування видів перевезень, робіт і послуг, які виконуються залізничним транспортом за вільними (договірними) тарифами, плати за використання власного вагона "Укрзалізниці", наданого для перевезення вантажу в межах України.

    Федерація металургів України, Металургпром та Українська асоціація виробників феросплавів та іншої електрометалургійної продукції кажуть, що таке рішення украй негативно вплине на стан вітчизняної економіки і може призвести до нерегульованого зростання цін на вантажні перевезення для більшості галузей промисловості, а також до значного зростання корупційних ризиків.

    Зазначимо, що промисловці висловили свою позицію у зверненнях до віце-прем'єра Степана Кубіва, міністра інфраструктури Володимира Омеляна, голови "Укрзалізниці" Войцеха Балчуна, а також керівництва Антимонопольного комітету.

    Металурги також вважають, що забезпечення одних приватних власників вантажів парком піввагонів "УЗ" не досягає 10%, водночас інші забезпечені цим ресурсом більше, ніж на 90%. За таких умов надання "УЗ" права на вільне ціноутворення може ускладнити ситуацію щодо вантажних перевезень, зауважили промисловці.

    Також там звернули увагу, що нині функція управління вагонами "УЗ" не є фінансово і організаційно відокремленою. А Центр транспортної логістики, який де-факто керує вищезгаданими вагонами, виконує цілу низку інших специфічних функцій, які виходять за межі функціоналу будь-якого приватного оператора рухомого складу .

    "Надання повноважень щодо вільного ціноутворення в умовах наявності вищезазначених важелів впливу на всіх вантажовідправників та інших операторів рухомого складу, може привести до значного збільшення ризику зловживань з боку працівників УЗ, що послабить конкурентні позиції приватних операторів і призведе до збільшення прямих, а також неявних втрат вантажовласників ", - йдеться у зверненні. 

    Попередній матеріал
    У зоні АТО потрібні комплекси "Стугна", щоб зупиняти танки РФ – Турчинов
    Наступний матеріал
    Мін'юст подав касацію на відмову стягнення з "Газпрому" 80 мільйонів – Петренко
    Теги:
    Loading...
    Галасюк розраховує, що Рада прийме "металургійний" закон

    Галасюк розраховує, що Рада прийме "металургійний" закон

    Металурги очікують зниження обсягів ломозаготівлі

    Металурги очікують зниження обсягів ломозаготівлі

    Металурги переконані, що Президент схвалить продовження експортного мита на металобрухт

    Металурги переконані, що Президент схвалить продовження експортного мита на металобрухт