Європейська комісія розпочала антимонопольне розслідування проти Facebook, у процесі якого перевірятиме діяльність компанії на ринку онлайн-реклами та використання нею торговельної платформи Marketplace.
Про це повідомляється на сайті Єврокомісії.
"Соцмережею Facebook щомісяця користуються майже 3 млрд людей, і майже 7 млн компаній рекламуються на Facebook. Компанія збирає величезні масиви даних про діяльність користувачів своєї соціальної мережі та за її межами, що дає їй можливість таргетувати рекламу на конкретні групи споживачів. Ми детально розглянемо, чи отримує Facebook неконкурентну перевагу від цих даних у секторі онлайн-оголошень, де люди щодня купують і продають товари і де Facebook конкурує з компаніями, від яких він отримує дані. У сучасній цифровій економіці дані не повинні використовуватися таким чином, щоб це спотворювало конкуренцію", – йдеться в заяві віцепрезидентки Єврокомісії Маргрет Вестагер.
За попередніми оцінками Єврокомісії, Facebook має можливість використовувати дані конкурентів на ринку онлайн-реклами, щоб забезпечити неконкурентну перевагу для Facebook Marketplace.
Комісія планує вивчити, яким чином платформа Marketplace пов'язана з соціальною мережею Facebook і чи не надає їй цей зв'язок перевагу в залученні клієнтів.
Нагадаємо, минулого року Facebook та Instagram вирішили видаляти публікації з дезінформацією про вакцини від COVID-19.