В ході будівництва Керченського моста росіяни не спромоглися зістикувати металеві прольоти конструкції на ділянці "Насип – Фарватер" у районі Керченського півострова. Як повідомляє LB.ua, розбіжність між частинами автомобільного шляхопроводу в морі становить близько 2 м завдовжки та близько 1 метра заввишки.
Як відзначає видання, така ситуація могла скластися через технічні прорахунки або ж в результаті просідання крайніх опор у місці стикування моста. Неспівпадіння прольотів можна навіть побачити на світлинах, що були опубліковані у мережі.
"Як відомо, вартість проекту моста в Крим перевищила 300 млрд рублів (близько $5 млрд), що втричі дорожче за будівництво найдовшого моста у світі (міст у 164,8 км між Шанхаєм і Нанкіном коштував $1,46 млрд). Єдиним виконавцем робіт було призначено фірму "Стройгазмонтаж" Аркадія Ротенберга, близького до Володимира Путіна. Контракт компанія отримала після провалу трьох конкурсів на вибір підрядника – охочих будувати міст так і не знайшлося", – йдеться в матеріалі.
Варто наголосити, що на думку екологів, будівництво цього транспортного переходу порушує екосистему регіону, зокрема – природний водообмін між Азовським та Чорним морями. А в грудні 2016 року старший науковий співробітник Інституту водних проблем РАН Юрій Медовар взагалі заявив, що будівництво моста ведеться без проекту, а сам міст завалиться – навіть якщо його вдасться побудувати.
Нагадаємо, нещодавно у МінТОТ заявили, що для будівництва Керченського мосту Росія видобуває в Криму токсичний пісок.
ФОТО: На Шулявському шляхопроводі арматура пошкодила з десяток машин













