dt.ua

Тільки за гроші: Youtube та Facebook вводять плату за користування

    Вартість доступу до таких спільнот становитиме від 5 до 30 долларів США на місяць

    Відеосервіс Youtube вводить платну підписку на певні канали. Таку функцію введено з ініціативи популярних блогерів. Про це повідомляє "УНІАН", із посиланням на Bloomberg.

    Зазначається, що платна підписка буде доступна для каналів з понад 100 тисячами користувачів. У такий спосіб блогери зможуть заробляти не тільки від реклами, яка наразі є головним джерелом прибутку, а й безпосередньо від своїх фанів.

    "Це спосіб диверсифікації доходів. Це те, про що просили творці роликів. Ми створюємо продукт пліч-о-пліч з ними", – заявив головний директор з продукту Youtube Ніл Мохан.

    Своєю чергою Facebook також почав тестувати функцію платних груп. Як повідомляє TechCrunch, вартість доступу до таких спільнот становитиме від 5 до 30 долларів США на місяць. Функція буде доступна для великих спільнот. Адміністратор у такий спосіб зможе монетизувати ексклюзивний контент, який він створює. Так, наприклад, в основній спільноті з'явиться можливість відправляти запрошення на підписку на екслюзивні майстер-класи, курси, тощо. Найближчим часом нововведення випробують адміністратори обмеженого кола спільнот. Якщо експеримент виявиться успішним, така можливість стане загальнодоступною.

    Як повідомляв 5.UA, популярна соціальна мережа Facebook проходить маркетингове дослідження щодо готовності користувачів платити за доступ до ресурсу без реклами і поліпшення конфіденційності.

    Попередній матеріал
    Після виходу в плей-офф: збірну Росії з футболу захотіли перевірити на допінг
    Наступний матеріал
    У МОЗ розповіли, чи прийме лікар без підписаної декларації з 1 липня

    Facebook випадково виклав записи 14 млн користувачів у загальний доступ

    У Черкасах затримали людей, які збирали гроші за проїзд вантажівок через міст над Дніпром

    Гройсман наказав "Нафтогазу" переглянути рішення щодо нарахування високих премій

    Дзвінки від Павла Ковтонюка: МОЗ попереджає про фейкові шантажі

    Роздрібна торгівля в Україні активно зростає

    "Жетон є? А як знайду?": відомий персонаж Гусь з'явиться в столичному метро – постери