hate.trust.ua

Британці оштрафували Russia Today за перекручування інформації

    Читайте по-русски
    RT порушив правила щодо неупередженості у сімох випусках новин з 17 березня до 26 квітня 2018 року

    Російський пропагандистський телеканал Russia Today був оштрафований британським медіарегулятором Ofcom на 200 тисяч фунтів стерлінгів за порушення правил медіаринку в зв'язку із висвітленням новин щодо отруєння ексофіцера ГРУ Сергія Скрипаля та його доньки у Солсбері. Про таке повідомив "Укрінформ" із посиланням на Huffington Post.

    "Ofcom оштрафував російський телеканал RT на 200 тисяч фунтів стерлінгів за порушення правил медіаринку Великої Британії", – наголосили у повідомленні.

    У регуляторі повідомили, що пропагандистський телеканал Кремля у деяких своїх новинах щодо отруєння речовиною "Новічок" ексофіцера ГРУ Сергія Скрипаля та його доньки Юлії у Солсбері у березні минулого року, намагався відвести провину за злочин від Росії.

    Там додали, що RT порушив правила щодо неупередженості у сімох випусках новин з 17 березня до 26 квітня 2018 року.

    Як повідомляв 5.UA, у четвер, 25 липня, компанія Facebook видалила понад 1800 облікових записів і сторінок з Таїланду, Росії, України та Гондурасу в рамках протидії політичній пропаганді.

    Попередній матеріал
    НАБУ і ГПУ проводять обшуки в Окружному адмінсуді Києва
    Наступний матеріал
    На Закарпатті впав дельтаплан, двоє осіб госпіталізовано

    Кадиров і пропагандистка Скабєєва після дебатів похвалили Зеленського

    Береза VS Скабєєва: на чий бік стало керівництво ПАРЄ після словесного батлу нардепа і пропагандистки РФ

    "А потім грохнемо Україну": російські пропагандисти проговорилися, для чого РФ потрібен Nord Stream 2

    "Не приїхав на дуель і не захистив Скабєєву": Береза біля Верховної Ради потролив "рязанське непорозуміння" – відео

    Натяк на Скабєєву: речник ПАРЄ назвав поведінку деяких журналістів неприйнятною

    Заплуталися в двох "Березах": російські ЗМІ, виправдовуючи Скабєєву, облили брудом не того