Пасажирський літак розбився в Індонезії
Пасажирський літак розбився в Індонезії 5 канал

Авіакатастрофа в Індонезії: чи були на борту українці та що відомо про аварію – сюжет

Читайте по-русски
У пошукових роботах беруть участь близько півсотні людей

На борту пасажирського літака, що розбився в Індонезії, українців не було. Це підтвердили у вітчизняному МЗС. В аеропорту індонезійської столиці розгорнули кризовий центр. Лайнер, що здійснював внутрішній рейс із Джакарти, розбився близько 9 ранку за київським часом. Він впав у Яванське море. І його уламки вже вдалося знайти. Про це повідомили ВМС країни. До місця катастрофи вже вирушили усі військові кораблі.

Пасажирський літак Боїнг 737-500 летів внутрішнім рейсом. Прямував зі столиці Джакарти до індонезійського міста Понтіанак. Невдовзі після злету з лайнером було втрачено зв'язок. Судно пролітало над Яванським морем. Саме там, за кілька годин після авіатрощі, рятувальники знайшли уламки літака. У пошукових роботах беруть участь близько півсотні людей.

"Ми отримали інформацію від місцевих мешканців, що вони знайшли якісь уламки. Їх доправили до найближчого острова, саме поряд із ним лайнер втратив контакт із землею. Ми досі не знаємо точно, що це", – каже Баґус Пуругіто, голова Національної пошуково-рятувальної агенції.

"Ми співпрацюємо з різними агенціями – метеорології, клімату та геофізики, щоб точно встановити які були умови на момент катастрофи. На борту лайнера перебувало 50 пасажирів та 12 членів екіпажу. Серед них 43 дорослих, семеро дітей і троє немовлят", – говорить Буді Карія Сумаді, міністр транспорту Індонезії.

На борту перебувало понад 60 людей. Більшість із них мали зустріти родичі в аеропорту Понтіанака. Невтішні люди сподіваються на диво. Хоча і розуміють: надій на те, що хтось вцілів в авіакатастрофі – мало.

"Я рік працюю в цьому місті і приїхав до аеропорту зустріти родичів. Це моя старша донечка. Я більше ніколи її не побачу", – зазначає Яман Зай, батько пасажирки рейсу.

Причини авіатрощі з'ясовуватиме спеціальна комісія. Трекінг польотів на сайті Флайтрадар показує, що літак менш як за хвилину втратив понад 3 тисячі метрів висоти. Це сталося усього через 4 хвилини після злету. В аеропорту в той час ішов дощ, але чи стало це однією з причин трагедії - поки що невідомо. Місцева авіакомпанія, якій належав лайнер Срівіяйя Ейр працює з 2003-го року. За увесь цей час мала лише 4 незначні інциденти, без жертв на борту. Літак мав 27 років і був технічно справний.

Нонна Стефанова, Мирослава Танська, "5 канал"

Попередній матеріал
Привітав містян з новим роком світлиною Путіна: у Миколаєві протестували проти депутата міськради
Наступний матеріал
Українські спецпризначенці були готові витіснити військових РФ з Криму – Кривонос розповів про зрив операції
Loading...
Найбільша трагедія в історії української цивільної авіації: рік після катастрофи літака МАУ в Ірані

Найбільша трагедія в історії української цивільної авіації: рік після катастрофи літака МАУ в Ірані

"Справа честі для влади встановити всіх винних" – Порошенко вшанував  жертв катастрофи літака МАУ в Ірані

"Справа честі для влади встановити всіх винних" – Порошенко вшанував жертв катастрофи літака МАУ в Ірані

Відповідальність для Ірану: 5 країн зробили заяву до річниці катастрофи МАУ

Відповідальність для Ірану: 5 країн зробили заяву до річниці катастрофи МАУ

У столиці презентували проєкт меморіалу жертвам авіакатастрофи літака МАУ – відео

У столиці презентували проєкт меморіалу жертвам авіакатастрофи літака МАУ – відео

Чому збили "боїнг" МАУ в Ірані: подробиці про фільм-розслідування "Таємниця загибелі Ромео"

Чому збили "боїнг" МАУ в Ірані: подробиці про фільм-розслідування "Таємниця загибелі Ромео"

"Таємниця загибелі Ромео": документальний фільм про збиття літака МАУ вперше показали в Києві

"Таємниця загибелі Ромео": документальний фільм про збиття літака МАУ вперше показали в Києві