Громадський транспорт у Києві 5 канал

Запровадження е-квитка у громадському транспорті: що зміниться для пасажирів та перевізників

Замість кондукторів у транспорті незабаром з'являться зручні валідатори – спеціальні пристрої, які будуть зчитувати інформацію про поїздки з е-картки

Не за готівку, а електронними картками можна буде вже за три місяці оплачувати проїзд у міському транспорті.  Саме тоді набуде чинності ухвалений нардепами напередодні закон, нагадує "5 канал".

Передбачається, що з салонів автобусів, трамваїв та тролейбусів зникнуть кондуктори, натомість з'являться спеціальні пристрої – валідатори, які будуть зчитувати інформацію про поїздки з електронних карток.

Купувати картку можна буде час або кількість поїздок, а використовувати в усіх видах наземного транспорту та метро. Автори закону про е-квиток переконують, що перехід на європейські стандарти спростить життя перевізникам. Транспортники зможуть точно визначити, скільки їздить пасажирів, отримати всі гроші за проїзд, зокрема й за перевезення пільговиків, відтак оновити автопарки й розробити оптимальні маршрути.

У "Київпастрансі" щоденно перевозять 1 мільйон 700 тисяч пасажирів у столиці і вже готуються до серйозних змін.

Як зазначається, всі пільговики зможуть отримати електронні квитки безкоштовно. Які ще переваги отримають українці від нововведення та як пройшов пілотний запуск системи у Львові – дивіться в сюжеті:

Нагадаємо, 17 січня Верховна Рада ухвалила закон про е-квиток у транспорті. Згідно документу, кожне місто самостійно визначатиметься – впроваджувати чи ні е-квиток.

Леся Головата, Марічка Кужик, Василь Дендин, "5 канал"

Попередній матеріал
Гройсман: Команда МОЗ абсолютно некорумпована, що не всім подобається, але доведеться рахуватися
Наступний матеріал
Брифінг речника Міноборони з питань АТО - відео
Loading...
У Києві мають намір скасувати 170 маршрутів громадського транспорту

У Києві мають намір скасувати 170 маршрутів громадського транспорту

Метро на Троєщині не буде, однак планується новий "швидкісний коридор" – КМДА

Метро на Троєщині не буде, однак планується новий "швидкісний коридор" – КМДА

Головний архітектор Києва – про Троєщинські висотки, електронні сервіси та незаконні забудови

Головний архітектор Києва – про Троєщинські висотки, електронні сервіси та незаконні забудови